2013. augusztus 26., hétfő

BB kiruccanás

Bő 6 év ... ennyi kellett ahhoz, hogy az első gyerkőc megszületése után valahová kettesben menjünk el szórakozni kicsit távolabb. met egy-egy rövidke andocsi bál még belefért, de kocsival nem voltunk sehol kettesben, csak vásárolni.
A nyaralás alatt megbeszéltük a komáékkal, hogy a Boglári Bornapok egyikére elmegyünk este, altatás után.
Hétfő lett a kiválasztott nap. Máté és Samu átköltözött a Vera mamához (előtte 2 nappal is ott aludtak, úgyhogy most is zokszó nélkül és örömmel tették), Petit pedig elaltattam én, és anyu feküdt be mellé. Nem ébredős, de néha mocorog, forgolódik, kezet keres. De nem volt semmi gond, nem ébredt fel, csak a mama kezét taperolta egyszer, ahogy az enyémet szokta :)
Fél 9 körül indultunk. 10-re volt hirdetve a tűzijáték, gondoltuk, ha mást nem, azt megnézzük. Az időjárási viszonyok miatt azonban fél órával előrébb hozták, így menet közben láttuk, miközben igyekeztünk le a partra. Szép volt ...
Rengetegen voltak, parkolót iszonyat nehezen találtunk, és az első 100 méteren a cipőm is nagyon feltörte a lábam. De erőt vettem magamon, érdekesen menve ugyan, de haladtunk, aztán kicsit később az árusoknál beruháztam egy pántos szandálba, ami egy megváltás volt és minden pénzt megért. Sétáltunk, nézelődtünk, a fiúk boroztak, ettek. Zenét hallgattunk, nevettünk nagyokat és egy körre felültünk egy pörgő-forgó őrületre is. A rock and rolleren már többször ültünk, de többször bevállalható. A többi annyira nem. Egyszer ültünk a Fifin - na oda soha többet, de a látottak alapján nem szeretném kipróbálni a terminátort sem.
Az ígért front és erős, viharos szél meg is érkezett, fogyott is a nép, pár csepp eső is esett, de annyira nem volt vészes, csak hűvös lett a levegő. 3/41 körül indultunk haza, bár zsolti még maradt volna, de én álmos voltam, fáztam, és legfőképpen a reggel fel kell kelni! miatt szerettem volna hazamenni. Kirándulást terveztünk a srácokkal ...
Azt hiszem, most már elég nagyok a gyerekek, hogy nélkülük is szervezzünk magunknak programot. Na nem csak és kizárólag és nem is túl sokat, de kell. Mert jó volt. Jövőre lehet, egy hosszú hétvégére a mamákra hagyjuk őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése