2009. augusztus 16., vasárnap

Művészeti napok

2009. aug. 7-9-ig voltak az andocsi művészeti napok, immár harmadszor.
Mi inkább a gyerekműsorokra mentünk, de sokféle program volt.
Pénteken a megnyitón igencsak kevesen voltunk, aztán egy óra múlva, az első gyerekelőadásra (A három kismalac és a farkasok című bábelőadás) már jócskán megszaporodtunk.
Kb fél órás volt, két mese volt vegyítve: A 3 kismalac és A kismalac és a farkasok.
Máténak nagyon tetszett, annyira beleélte magát, hogy a végén már a színpadról kellett összeszedni. Barátok mellett ült, és az sem zavarta, hogy én közben elmentem megszoptatni a Samut. Csodálkoztam, de örültem is neki. Remélem, a pajtásokkal az oviban is jól ellesz majd. Mert abszolút nem akar menni.
Olyan helyes volt, ahogy kiabált : menj onnan ronda farkas! Amikor meg zene volt, csak úgy ropták!
Szombaton Az égigérő fa című mese volt, félig báb, félig színész előadásban. Jó volt az is, tetszett Máténak is. Amikor vége lett, becsábították egy minicirkuszba. Azt a lelkesedést! Oda felnőttek nem mehettek be, csak egy kis kukucskáló volt a sátor oldalán, ahol be lehetett lesni. Bábok voltak, de mindenféle cirkuszba szereplő állattal, emberrel.
Érdekes volt, de szerencsére jól bírta a törpi.
Még a korongozást is kipróbálta. Először csak nézte, figyelte a Szemőt, ahogy agyagozott, aztán ő is ekdvet kapott. Poharat készített (persze jócskán segítséggel), és igaz, lyukas lett, de nagy volt az öröm, hogy ezt ő csinálta!Még most is visszük mutogatni!
Sajnos képek nincsenek!
Vasárnap marionett előadás volt. Én nagyon értékeltem, borzasztó nehéz lehet ilyen figurákat mozgatni! Máté is elnézte, de annyira még nem kötötte le.
Samu szinte az összes programot végigaludta (a programok közti szünetben Máténak belefért egy fagyi, Samunak meg az aktuális szopi. De mind3 nap jó időzített evésügyileg)
Remélem, jövőre is ilyen jó lesz ez a pár nap!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése