2010. július 5., hétfő

Falunap

Falunap: nagyon várta Máté, de csak Samu délutáni alvása után mentem ki a pályára a gyerekekkel. Apa otthon maradt, inkább focit nézett :)
Körülnéztünk, lángost ettünk, Máté ugrálóvárazott (bár most korántsem érdekelte annyira, mint tavaly). Persze lehet, hogy csak azért mert a kis barátját várta, de nagyon :)
Kb. egy órát vártunk a ringlis mellett, mert tudta, hogy csak egyszer ülhet fel, de egyedül nem akart, csakis a kis Pajorral :)
Kristófot fél 7 körül hozták a szülei, és velünk volt egészen a tűzijáték végéig.















Fürdeni hazavittem a gyerkőcöket, aztán vacsi után Máté és Kristóf tv-játékoztak, addig én Samut elaltattam. Ezután mentem vissza velük a pályára, ahol még javában ment a néptánc.
Néztük egy darabig, Kristóf eléggé álmos volt, ült és bjt hozzám, Mátéban azonban tengett a sok energia (hisz 2 órát aludt délután -amit 2,5 éves kora óta hanyagol egyébként :)).






Fél 11-ig tartott a tánc, aztán "tűkön ülve" várták a tűzijátékot, ami mindkettőjüknek nagyon tetszett.
Azt hiszem, Máté és Kristóf is örült az együtt töltött időnek : hisz nagy a barátság, és Kristóf nyáron nem jár oviba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése