2010. október 10., vasárnap

Szüreti felvonulás

Tegnap szüreti felvonulást és este bált rendezett az ovi.
Felvonulás: 8 fogat volt, lelkes fiatalokkal. Épp a Vera mama előtt álltak meg, hogy kidobolják a híreket. Én mondjuk már hallottam előtte, hisz ott voltam a nagy megbeszélésen :)
Az elmúlt időszak legviccesebb eseménye történt meg a mama előtt. nagyon régen nevettem ennyire :)
Sztori: jöttek a fogatok, mama előtt megálltak kidobolni a híreket. A hintó lova odapotyogtatott. Aztán előrébb állították őket. Fiam, és a kispajtása, aki velünk volt egész nap, megindulnak a járdán. Gondoltam előrébb mennek nézni a lovakat. Ja, én naiv. Pár perc múlva jönnek vissza: egyik kezében talicska, másik kezében lapát :)
Alig várták, hogy elmenjen a menet, mert nekik lósz*rt kell lapátolniuk. :)))
Be is hordták a mama kertjébe :)
Azt mondja a fiam: Szar egy munka, de valakinek meg kell csinálni. Nem tudom honnan vette :) de nagyon röhögtem rajtuk.
Samu is egy mukk nélkül végignézte a felvonulást, a kidobolást, a táncot.
Velünk volt egész nap a kis barát, Pajor Kristóf, szegénynek nagyon korán volt ébresztő, de nagyon lelkesen jött, anyukájáék egész nap felvonultak: előtt Törökkoppányban, aztán Andocson. Nem volt a fiúkkal semmi gond, elvoltak egész nap: gyurmáztak, színeztek, tv játékoztak, bicikliztek. Sajnos elaltatni nem tudtam Kristófot, úgyhogy a délutáni szereplére teljesen kidőlt, nagyon fáradt volt.
Elvittem a fiúkat megnézni a műsort is, de várni kellett fél órát, így teljesen elfáradtak, amikor elkezdődött. Nem vártuk meg a végét :(

Este elmentünk a bálba, miután a gyerekek elaludtak. Anyu volt velük: Máté nem ébredt, Samu viszont 2-szer is, és nagyon ordított, úgyhogy 2-szer haza kellett mennem visszaaltatni, pedig csak éjfélig voltunk. Nem volt különösebb gond, mert közel voltunk :)
Bezzeg ma hulla voltam, pedig d.e és du. is aludtam Samuval. Tortát is sütöttem apának, miután rendet raktunk a közösségi házban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése