2011. szeptember 24., szombat

Fogak jönnek-mennek :)

Kb 2 hete jelentette be Máté, hogy mozog az egyik foga. Gondoltam, nem esik ki egyik napról a másikra, mert annyira még nem mozgott, de azért figyeltem.
A szomszédból tartott egyik este hazafele (09.18.), amikor a kapuban- miközben az ujjával piszkálta- kiesett. Jött be, hogy menjek gyorsan, mert meg kell keresni a fogát! Persze nem találtuk, pedig 4kézláb is kerestem, de már kezdett sötétedni, így esélyünk sem volt. De találtunk egy fehér kicsi követ, ami akár fog is lehetett volna.

Miért is volt akkora jelentősége annak, hogy megtaláljuk az első kiesett fogát? Mert látta a mesében, hogy a kiesett fogat a párna alá kell tenni, amit aztán éjjel elvisz a fogtündér, és pénzt rak a helyére.
Ebből a buliból nem maradhatunk mi sem ki! Úgyhogy este szépen a párnája alá tette a fogát, aztán éjjel a fogtündér (apa személyében) kicsempészte a fogat, és tett a helyére egy ezrest. Nem akartam ekkora pénzt tenni, de épp üres volt a pénztárcám aprópénzes része ...

Reggel hátradugott kézzel jött ki a szobájából, és csak úgy sugárzott rajta a boldogság ... Én hittem! -hajtogatta, miközben az ezrest lobogtatta :)
Aztán pár perc múlva azt is megjegyezte, hogy mikor fog kipotyogni a többi foga, mert neki sok pénz kell ...
Hol van már a kisegér, aki csontfogat ad a tejfog helyett!

Pár nap múlva (09.22.) ismét fogas esethez lett szerencsénk: kibújt (áttört) Peti első foga! Épp, amelyik Máténak kiesett. Megbeszéltük, hogy amit Mátétól elvitt a fogtündér, azt Petinek adta :)
Az első fog után gyorsan bújt a második is, mert amíg reggel csak egyet éreztem, abból estére határozottan 2 fog lett.Igaz, a 2.-nak csak a csücske volt kint, de kocogott! Ma pedig már mind2 határozottan érezhető, úgyhogy fájdalom, de vége a fog nélküli babamosolynak ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése