2011. szeptember 24., szombat

Kontroll megint

Augusztus 31. Újabb kontroll ... és nem az utolsó.
Most a fiatalabb drnő volt, aki akkor ügyelt, amikor Peti született. Az előző vizsgálatkor enyhe nyaki hypotóniát diagnosztizált a drnő, ez most nem jött elő, hisz gyakoroltuk szakadatlan a húzódzkodást :) Hasaltattam is, amikor eszembe jutott, de ez még kevés, a bemutatottól jobban kellene, hogy emelje a fejét egy ennyi idős baba, bár nem tudom, mennyire adhatok ezekre a vizsgálatokra, hisz 10 perc az egész, vetkőztetéssel, mindenféle vizsgálattal együtt. Én sem vagyok minden nap ugyanolyan hangulatban, messzemenő következtetést nem vonnék le abból, hogy egy adott pillanatban hasra fektetésből mennyire emeli per pillanat a fejét. Mert ahogy lenni szokott, a szerepeltetés nem mérvadó, így persze Peti sem emelte annyira fel a fejét, ahogy otthon szokta, tudja ő magasabbra is, de ott épp nem úgy jött össze, nem volt kedve, vagy nem volt olyan motivációja.
Szóval az előző vizsgálathoz képest fejlődtünk, egyik részét kipipáltuk, másik még folytatódik, de lett az első helyett más :(
Asszisztált mászatás a neve, amikor hason meg kell emelni a babát a mellkasánál fogva úgy, hogy a lábfeje és a keze talajt érezzen. Ekkor, ahogy tolja/viszi előre a baba testét a tartó, a babának kellene előre rakni felváltva a kezeit. Peti a jobb kezét tette rendesen, a balt nem akarta. A bal karja alatt tartotta a drnő egyébként. Ez azért fontos, mert itthon ha a bal karja alatt tartottam, akkor a bal karját kevésbé rakta előre, mikor viszont a jobb karja alatt volt a kezem, tette a balt is, igaz, valamivel akkor is később, mint a jobbot. Sokáig nem kivitelezhető egyébként ez a mászatás, a drnő is megjegyezte, milyen jó súlyban van Peti, nehéz volt neki is tartani. Úgyhogy gyakorlok vele én is itthon, de sokáig nem lehet. Most már húzza a fenekét fel, de ha hason fekszik, akkor is, mint egy kis hernyó :) Úgy látszik, mi mindig kb. 2 hetes csúszásban vagyunk ...
Egyébként elbűvölte az összes nővért, mert nagyon és végig mosolygott, kis cukigombóc volt :)
Kontroll okt. 12-én ...
Nem tudom, meddig kell még visszajárnunk, én nem látok Petin semmit, de nem is küldenek sehova ... pl. gyógytornász.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése