2011. szeptember 24., szombat

Peti keresztelő

Szeptember ... úgy látszik, nálunk ez a hónap van kinevezve a keresztelésekre. Máté kezdte a sort, ő 3 hónaposan szept. 24-én lett keresztelve. Sami 4 hónaposan, ugyancsak szeptemberben. Petivel nem akartam volna szept-ig várni, hisz ő már 5 hós, de mégis így alakult. Éppa konyhabővítés kellős közepére ... amikor terveztem, hogy mikor legyen, akkor úgy gondoltam, hogy 17-ére már kész lesz a konyha, nyugi lesz, de nem úgy jött össze.

Sokat gondolkoztam, mikor legyen, szombat-vasárnap, délelőtt vagy délután ...
Szombat délutánra esett a választás, a következő megfontolásból:
- vasárnap mise előtti keresztelő kilőve azért, mert az ebéd a keresztelő végére még nincs kész, és a férfiak túl sokat innának (na nem sajnálom tőlük, csak be ne rúgnának ...)
- mise utáni a Sami délutáni alvása miatt esett ki
- vasárnap délután foci van, így maradt a szombat délután.
Az eredeti tervek szerint anyuéknál tartottuk volna az estebédet, de a kedves szomszédasszony volt olyan rendes, hogy felajánlotta, hogy tartsuk meg az ő pincéjüknél. Nagyon, de nagyon hálás vagyok neki ezért, szuperjól sikerült, kényelmesen elfértünk, gyerekek nagyon jól érezték magukat, szaladgáltak, csúszdáztak, és felfedezték a csúszkát, amit minden gyerek nagyon élvezett. Kornél és Sami is! Őrület, Sami egyedül csúszott le ... hogy egy ilyen kicsiben mennyi erő lakozik, így meg tudja magát tartani!

A keresztelő 3 órakor kezdődött, Peti nagyon jól viselkedett, egy hangja nem volt, még amikor leöntötték vízzel, akkor sem. A papot éberen figyelte, közben megette a keresztanyja kezét is :)
Aztán a keresztelő után mentünk a pincéhez, ahol fincsi husikat ettünk, beszélgettünk, jól éreztük magunkat, gyerekek pedig jókat játszottak.
Íme, a bizonyíték:
https://picasaweb.google.com/106241589772031548491/2011Szept?authkey=Gv1sRgCKn89f6T4Oe0ogE#5656235877292110082

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése