2011. december 26., hétfő

Ünnepekre hangolódva

A karácsony előtti hét kicsit zsúfolt lett. Programok szempontjából. De nem baj, hisz az időjárásból nem lehetett következtetni, hogy hamarosan karácsony, vagy hogy épp tél lenne, így viszont legalább a hangulat valamelyest alakult :)
Kedden az ovisok szerepeltek délután a nyugdíjasoknak tartott karácsonyi ünnepélyen. Itthon tanulgattuk Mátéval a verset (mert az oviban ebéd után gyakorolták, Máté viszont ebéd után jön haza.
Fésűs Éva: Álmodik a fenyőfácska című versét gyakoroltuk, de sajnos az ünnepélyen Máté kimaradt épp ebből a versből (többen mondták együtt), viszont egy másiknál kihívta az óvó néni (azt is tudta).
Ünnepély jól sikerült, ügyesek voltak az ovisok (Vera mama szerint :)).
Egy kis kalamajka viszont történt: 2-kor volt az ünnepség, gondoltam nem hozom haza délben az oviból, mert nem tudtam volna utána az ünnepélyre elvinni (2 kicsi aludt, apa dolgozott). Azt beszéltük meg, hogy haza pedig eljön a mamával.
Vártam, vártam ... 4 óra, sehol senki. Gondoltam, nagyon éhes lehet, hisz épp tökfőzelék és pörkölt volt az oviban az ebéd, amikor megjelent a mama. Máté viszont sehol. Az én nagy fiam nem volt hajlandó hazajönni a mamával, inkább visszament az oviba. Negyed 5 volt, így ugrás a kocsiba, tűz Mátéért, mert fél 5-ig van nyitva az ovi. Egyedül volt már az óvó nénivel, de nem zavartatta magát, szerelt épp.
A buszozás volt, ami miatt nem akart jönni a mamával, ugyanis az oviból busszal vitték őket a közösségi házhoz, ill. vissza is. Máté viszont egyszer ült buszon életében, kb. 2 évesen. És ezt az élményt nem akarta kihagyni. Ill. azt is megjegyezte, hogy így legalább nem kell gyalogolnia. A kis kényelmes ...

Szerdán az iskolai ünnepség volt fél 11-kor,a hova elvittem a piciket. Szép volt, jó volt, gyerekek jól viselték, Sami tátott szájjal figyelt, Pepcsit pedig jól megdajkálták :)
Hangolódásnak kiváló volt: Szálljatok le, szálljatok le karácsonyi angyalok ...

Délután az oviban volt Gyertyagyújtási ünnepség versekkel, énekekkel, mondókákkal. családi programot csináltunk belőle, mert én vittem a gyerekeket, a Zsolti pedig az ovihoz jött amikor beért a busza. De időben odaért ő is :)

https://picasaweb.google.com/106241589772031548491/2011Dec?authkey=Gv1sRgCKjj1fOU1_v96wE#5688625155692523186

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése