2013. február 25., hétfő

Mégis ...

Annyira tudtam ... mert csak elkiabáltam a múltkori bejegyzésemkor, hogy nem betegek.
Szerda este kezdődött: Máté belázasodott, és csüt. reggel is lázas volt. Ovi kilőve, és mivel Csütörtökön sem én, sem a Zsolti nem dolgozott, sőt ő pénteken sem, abban maradtunk, hogy nem mennek oviban a két napon. Máté semmiképp, de Samci is köhögött. Péntek délután elvittem őket a gyerekorvoshoz.
Samci nem volt lázas, de jobban köhögött, mint Máté, így őt is megmutattuk. Hörghurut, kapjon köptetőt, c-vitamint, és fújjak az orrába. Ennyi. Nem is lett rosszabbul, úgyhogy ma már megy oviba.
Máténak kezdődő hörghurut, gyógyszerek ugyanazok, mint Samunál, plusz biztonság kedvéért kaptunk egy antibiotikum-receptet, de azt pénteken ki sem váltottam, mert a drnő nem látott semmi okot arra, hogy bakteriális fertőzés legyen, inkább vírus, de abban maradtunk, ha vasárnap estig marad a magas láza, akkor kapja. De nem maradt, péntek este volt utoljára lázas szerencsére. Viszont köhög, de nem mélyről, inkább szárazon. Este úgy elkapta egy roham, hogy azt hittem, hányás lesz a vége. De aztán nem lett, és a köhögés sem jött elő újra éjjel. Ma ő is megy az oviba.
Viszont tegnap estére meg Petinek szökött fel a láza 38,3-ig. Kapott lázcsillapítót, éjjel nem lett újra lázas. Most viszont még alszik, úgyhogy a további teendők a mamára maradnak. Gondolom elkapta a vírust a nagyoktól. Abban csak reménykedem, hogy nem influenza, mert a nagyobbak be lettek oltva, így ha el is kapták, csak enyhén, Pepcsi viszont nincs védve.

Azt még nem írtam, hogy Samci kukaca megint rendetlenkedett, úgyhogy 3 hétig este kenem, hogy hátra lehessen húzni rendesen. Ez a 3. hét, de nem látok nagyon javulást. Ha nem változik, egy hét szünetet kell tartani, utána újabb 3 hét. Remélem, addigra rendeződik és nem kell megint egyéb módszerhez folyamodni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése