2014. december 6., szombat

Életjel

Az áprilisi föld napja, a tanévzáró, nyári élmények egy része mind vázlati státuszban várta sorsát, én meg meg sem tudom mondani, mikor jártam errefelé.
A pesti nyaralás részletezésére mindenképp szakítok majd időt, most pedig a jelenlegi helyzetről pár szót.

A nyári szünetben nagyon sokat rajzoltam, nagyon jó volt, kikapcsolt, és hiányzik :( De mióta elkezdődött az iskola, sajnos ez a tevékenység háttérbe szorult, nagyon kevés a szabadidő, és nehezen állok neki, hisz tudom, milyen sokáig tart. Persze pár kép azért elkészült, de nagyon nehezen álltam nekik (kérésre készültek). Most azt gondolom, hogyha saját örömömre akartam volna rajzolni, könnyebben nekiálltam volna. Reggel is sötét van - nyáron emiatt is könnyebben ment. Korán keltem, és rajzoltam. Most meg sötét van és hideg ... én meg inkább ilyenkor mást csinálok.
A képeim itt megnézhetők.

Szeptemberben nekiálltam egy programnak: reggeli 30 perc sétának indult, aztán késztetést éreztem, hogy bele-belefussak. Jó volt, tetszett, éreztem, hogy egyre könnyebben futok és egyre többet. Persze nem futottam végig, dombnak felfele nem tudom mikor fog menni, de ez nekem így is megfelelt. Aztán jöttek a sötét reggelek, a hidegek, na meg betegség is többször megszakította, úgyhogy most nem megyek. De tavasszal mindenképpen szeretném újra elkezdeni, akkor egy kis hozzászokás után komolyabb futásprogramot is szeretnék végigcsinálni. A tél nem az én barátom .. a múltkori hideg szabályosan fájdította belül az orrom, és a fülem is érzékeny ... persze lenne megoldás, egy csősál, Timi javaslatára, de most ez sem segít. Tudom, kifogás, de most nincs erőm hozzá ...

Már karácsonyra készülődünk lassan, jelenleg épp a Mikulás kellős közepén vagyunk.
Hihetetlen, milyen aranyos Peti, aki a múlt hetet végigénekelte itthon: Télapó itt van, Hull a pelyhes, Cifra palota háromszögében :) a nagyobbak nem voltak ilyen éneklősek, de nagyon jó hallgatni, vele énekelni.
Jó volt látni a héten a várakozás izgalmát is, és az örömöt, amikor megjött a Télapó. Annyira hisznek, jó velük ezt átélni. Az iskolában persze előkerül mindig az igazi- nem igazi Télapó, de annyira hisznek még ők, hogy komolyan nem is fordul meg a fejükben, és szabályosan fel voltak háborodva- amikor az egyik felsős fiú azt mondta nekik, hogy nincs is Télapó-, hogy mit is képzel, hogy mondhat ilyen butaságot? Az iskolában az én Mikulásomtól ezt kapták.
Holnap ovis Mikulás lesz egy kis műsorral, na meg a szokásos adventi vásár, amire én is készítettem pár dolgot: cserép-angyalkát, fakanál-szarvast, kúp-díszt.
Jó volt az ünnepekre hangolódni ;)

Még két hét, és mindenki itthon lesz ... jó lenne addigra egy kis hó is. Bár az időjárás-előrejelzés nem kecsegtet ilyen idővel ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése