2011. február 27., vasárnap

Eddig tartott

Kb. 1, vagy másfél hónap ...
ami Máté oviban alvását illeti :)
Kipróbáltuk, aludt is, nem volt semmi gond, azon kívül, hogy a délutáni alvást megsínylették az esti lefekvések. De gondoltam, kap egy kis időt a szervezete hogy hozzászokjon, de negyed-fél 10 előtt nem volt alvás. Ami engem igencsak megviselt, hisz miután Samut elaltattam, még mehettem Mátéhoz. Lehet, hogy ez mást nem visel meg, de engem, a hétalvót igencsak, főleg, hogy Samu is ficereg éjszaka is, és sajnos megfordulni sem tudok már anélkül, hogy fel ne ébredjek (hiába, 33. hét). De igazából a hétfő tette fel az i-re a pontot, amikor Máté fél 11 után aludt csak el :( Zsolti szerint (délutános volt) csak a mamával nem alszik el időben, de a helyzet az volt, hogy ÉN voltam ott vele 3/4 9-től, nem a mama. És ez nekem sok. Ha 3-an lesznek, nem tudok 3 felé szakadni, és a 2 nagyobb fiú (legkésőbb) akkor egy szobába kerül. Akkor pedig nem ártana, ha úgy kb. egyszerre aludnának el, és nem 1-2 órás különbséggel.
Szóval a hétfői nappal megszüntettem az oviban alvást. Magam miatt. Mert Máté az óvónénik szerint olyan jóízűt és nagyot alszik. Amit el is hiszek, de jó lenne, ha ez nem menne az esti alvás rovására.
Hát ez van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése