2011. február 13., vasárnap

Uh, ahol mégiscsak kiderül a baba neme :)



Szerdán kellett menni a kórházhoz 30 hetes uh-ra, dokihoz, vérvételre. Szülésznőtől megérdeklődtem, hogy Kaposváron is csinálnak-e 4 d-s uh-ot, mivel a siófoki csalódás volt. és mivel Kváron is készítenek a kórháznál, kértem oda is időpontot szerdára.
Vérvétel után dokihoz mentem: minden rendben, zárva vagyok (tartottam tőle, hogy elkezdtem nyílni, mert elég sokat keményedik, fáj a hasam, de szerencsére inden ok :)
Uh-ra mentünk utána, ahol szerencsénk volt: mivel nem volt senki, ezért megcsinálta délelőttivel együtt a doki a 4 d-s uh-ot is, nem kellett visszamenni du 3-ra.
Nagyon rendes volt a doki, mindent magyarázott. Először a szokásos adatokat mérte meg a babán: épp akkora, mint lennie kell, minden adat szerint, kb. 1500 gramm.
Aztán próbált 4 d-s képeket, videót csinálni, de most sem valami jól feküdt a kicsi :( A doki szerint akkor lehet nagyon jó képet csinálni, ha a baba kifele fordul, és elég távol van a feje a buroktól, és a 2 között nincs semmi (pl. kéz, láb, köldökzsinór). Hát, nálunk ez nem jött be, a fejét a méhlepényhez nyomta, a kezei az arca előtt voltak, és a 2 d-sen a doki azt is látta , hogy a lábát is oda hajtogatta és a köldökzsinór is a pofija elé keveredett.
Úgyhogy elég volt képet csinálni, de azért sikerült valamennyit.
A Zsolti először azt mondta a dokinak, hogy ne mondja meg a baba nemét, legfeljebb majd a végén, ha ő kimegy, aztán amikor mondta a doki, hogy ő jól látja, akkor megenyhült, és férfiasan megmondta, hogy végülis nyugodtan mondja meg, mert neki is van egy sejtése, kíváncsi, hogy jól gondolja-e.
Ő kisfiúra tippelt, és jól.
Nem bántam, talán a szívem mélyén tudtam, hogy ő is fiú lesz, vagy felkészültem rá, amikor a siófoki uh után a Samuval egyidős babák anyukái (topik) 99 %-ban a kisfiúra tippeltek a videó alapján. Én akkor nem láttam semmit, de most megmutatta a doki, úgyhogy tuti :)
Arra gondoltam, hogy Mátét majd lassan felkészítem, aztán végülis otthon megmutattam neki a videót, elmondtam, hogy a dokibácsi szerint ez itt a baba fütyije, amiből rájött, hogy kisfiú. Nem viselte meg (kicsit másra számítottam, de jó ez így), másnap az oviban már vígan mesélte, hogy a kicsi is fiú lesz, és a videó után otthon is ugrándozott örömében, hogy milyen jó, mert akkor 4-en lesznek fiúk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése