2011. február 6., vasárnap

Közeledik a farsang

Még egy hét ... már alig várom, lehet, jobban, mint Máté.
Karácsonyfa lesz a szentem, jelmez már 2 hete várja készen, hogy eljöjjön az ő napja. Nagyon jó lett (szerintem), anyuval ketten csináltuk: vagyis kiszabtam a terítőből az egész szoknyát (persze Máténak nem lett mondva, hogy szoknya, mert már előtte is kérdezte, hogy ez nem lányos, ugye?), anyu megvarrta, aztán én rávarrogattam a díszeket: ami egyébként is volt a karácsonyfánkon: szárított narancs, alma, szalmadíszek, kitömött szaloncukrospapír (na a karácsonyfán ez nem volt :)), a fejére pedig egy süveg kerül csillaggal a tetején.
Elkészültem a bevállalt dekoráció-készítéssel is: pár napig krepp-papír és színes papír hegyek vettek körül, de kész.
Már csak a nagy napon való szendvicskészítés, dekorálás, büfében-állás van vissza :)
Na meg este a felnőtt farsang, aminek a farsangi része megint kimarad, de azért a bálba elmegyünk majd egy kicsit :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése