2011. november 7., hétfő

Készülődés

Bár még csak november eleje van, sokat gondolok a karácsonyra. Ennek egyik oka, hogy az oviban idén is lesz adventi vásár, ahol többnyire a szülők által készített karácsonyi, gyerekeknek való kisebb-nagyobb tárgyakat, dekorációkat, ajándékokat lehet megvenni.
Eddig minden évben (mióta ovis Máté) készítettem valamit, valamiket, de sajnos nem jellemző a szülők többségére, hogy nagyon törnék ez irányban is magukat.
Csináltam eddig üdvözlőlapot, mézeskalácsból karácsonyfadíszt, szalvétatechnikás képeket, kis agyagharangokat, és ki tudja, hogy mit nem, de idén valami mást szerettem volna.
Gondolkoztam, kutakodtam a neten és arra jutottam, hogy dekorgumiból fogok hűtőmágnest csinálni (nem kifejezetten karácsonyi, de gyerekeknek tetsző), aztán ugyancsak dekorgumiból fali dekorácit (valami meseszereplővel), aztán filcanyagból karácsonyfadíszt, és agyagból mézeskalács-utánzat karácsonyfadíszt.
Jelenleg ez a terv, aztán majd jelentem, hogy mit sikerült belőle megvalósítani.

A karácsonyi ajándékok is alakulnak, a gyerekeknek való megvan, most már csak a felnőtteken kell agyalni ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése