2011. november 23., szerda

Baleset

Háát, nem tudom: létezik, hogy egy gyerek kisgyermekkorában ne történjen semmi riasztó?
Kétlem ...

Mátéval ugye anno volt a forrázás, ma pedig Samival szaladtunk az orvoshoz. Szerencsére most nem volt akkora a baj, mint a bátyussal, de a riadalom, kb akkora volt.

Miután hazaértünk az ovis reggeli körútunkról, gondoltam gyorsan odateszem a levest (mert az úr (Sami) levest is rendelt), ő pedig felmászott a szokásos helyére ) konyhaasztalnál a székre -térdelt, és várta, hogy be legyen neki kapcsolva a laptop, mert ő bizony kombájnt akar nézni (kombájn-traktor-bálázó háromszögben élünk egy ideje), és nagy lendülettel fejjel lefelé leesett a székről. Nagyot nem esett, nem is koppant -ugrottam gyorsan, mert csak azt láttam, hogy esik, és tekeredik ki a nyaka. Aztán nem a nyakával lett baj. Ahogy felvettem, néztem a fejét, a kis homlokán volt egy kék benyomódás. Mire újra odanéztem, ömlött belőle a vér, kis lyuk lett a bal szeme felett, felszakadt a bőre. Csak kb. fél centis vágás lehetett, de nagyon megijedtem. Gyorsan felvittük a drnőhöz, addigra már nem nagyon vérzett, jobban lehetett látni a sebet, de nem tudtam, nem kell-e összevarrni. Nem kellett szerencsére, az orvos fertőtlenítette, bekötözte, holnap pedig vissza kell vinni.
Kicsi szívem, ma milliószor jött, hogy fáj a feje, adjak rá puszit ...
Figyelni kell, de valószínű nem volt agyrázkódása.
ÁÁÁ, hogy mindig történik valami, aminek nem kellene ...
Egyébként csodálkoztam, hogy mibe is üthette be a fejét, hisz a konyhában járólap van és az asztal alatt semmi ... kiderült: a papucsa csatja lehetett a ludas. Ha ugyanez történik, és a lába ér le előbb, valószínű, hogy csak megnyomódik, hisz ott a bőrön kívül husika is van. A homlokán meg nem nagyon ... csak a kemény kobak meg a bőr.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése