2013. június 14., péntek

Vége az évnek ...

Legalábbis a tanévnek ma van az utolsó napja.
Bevallom őszintén, nem bánom. De nemcsak én, a gyerekek sem. Elfáradtunk, és ez a gyerekek utóbbi havi magatartásán, szorgalmán nagyon meglátszik.
De most fejeztem be a bizonyítványok, törzslapok megírását, úgyhogy csak pecsétre és igazgatói aláírásra várnak, és mehetnek a kis gazdáik kezébe vasárnap.
Persze a mai nap puccba kell vágni az osztálytermet, hogy kellő tisztelettel és tisztasággal, díszítéssel várjuk a ballagó nyolcadikosokat, de sebaj, örömmel tesszük.
Előtte azonban még nézünk egy kis Tüskevárat, ami a fiúk kötelező olvasmánya volt. Szerdán már nézték, nagyon tetszett nekik, de nemhiába olyan hosszú a könyv, a film sem rövidebb. Még ma sem tudjuk befejezni, de úgyse csinálnánk semmi érdemlegeset, így mégis hasznosan töltjük el az utolsó napot.

Elkészültem a gyerekeknek szánt kisfilmmel is (2-szer a legvégén elszállt, de megvan!), épp lemezre írom mindenkinek, és a bizonyítványosztás előtt lejátszom majd nekik. Remélem, örülni fognak! Az alsós éveikben készült képekből csináltam (főleg negyedikes, mert nekem van egy jó csomó képem), Ákos: Ilyenek voltunk és a Legyetek jók, ha tudtok! című számokra.
Belinkelem majd ide is, de előbb hadd lássák az érintettek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése