2011. március 25., péntek

36. hetes uh

Szerdán voltunk 36. hetes uh-on és dokinál, kenetet is vettek.
Dokinál: minden ok, teljesen zárt vagyok, egy hét múlva kell újra menni, akkor nst-t is csinálnak, most még nem kellett.
Uh: szintén minden ok. Emi is bejött velünk (vasárnap voltunk nála, feltettem a kérdéseimet), ő is kíváncsi volt, hogy befordult-e a baba. 30 hetes uh-on még keresztben volt, féltem, nehogy úgy maradjon, mert akkor tuti a császár. De nem, szerencsére a feje tökéletes helyen van. Méretre is átlagos, pont korának megfelelő, és 2650 gr körüli a súlya.
Emi: Nagyon foglalkoztat mostanában már a szülés, valahogy a 3 közül ettől tartok legjobban.
Máténál egyáltalán nem féltem, aztán Samunál sem, mert nem igazán tudtam, mi vár rám. Most viszont aggódok, enhogy baj legyen, hisz itt van nekem már 2 gyönyörű, imádnivaló fiam ...
Más, mint amikor az ember nem hagy otthon senkit (első gyereknél), vagy 2 kicsi is várja haza.
Emitől megkérdeztem: gátvédelem (megpróbáljuk - szerinte Samunál is sikerült volna, vákum sem kellett volna, de hát császár után a vákum protokoll :( )
Altatóorvossal egyeztetés (nem kell, mert a második rendesen született -hurrá!)
Vákum (szintén nem biztos -ha minden ok- a fent leírtak miatt kellett Samunál) -egyébként a vákum felhelyezése baromira fájt :((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése