2011. március 26., szombat

Készülődik???

Éjszakám szörnyű volt, azt hittem menni kell : fél 1-fél 3 között rendszeres 7-8 perces fájásaim voltak, aztán egy fél órára elaludtam, de utána csak felébredtem megint, és folytatódott a fájás. Aztán fél 5 után már tudtam aludni. De az a 2 óra olyan hosszúnak tűnt. Nem mertem felkelni, nehogy Samu felébredjen, azért úgy gyorsabban ment volna az idő.
Furcsa nekem, a 2 nagyobbal egyáltalán nem voltak jóslófájásaim. De ez olyan volt, mint az igazi ... kíváncsi vagyok, hogyan tovább. Most nyugi van, de éjjel a pici is rettentő virgonc volt. Lehet, hogy a vesztét érzi?
Most hulla vagyok, du majd ledőlök Samuval, mert én ezt így nem sokáig bírnám.
Zsoltinak mondom hajnalban (ment dolgozni), hogy nagyon fáj a hasam. Erre ő: biztosan nagyon teleettem magam.
Persze, akkor a gyomrom fájna, ez a fájdalom meg egészen lent volt (és nem keményedés, az más. ez olyan volt, mint az igazi .. csak elmúlt). Kicsit tartottam tőle, nehogy a császár hegével legyen valami baj ... derekam alatt is nagyon fájt a csontom, hányingerem is volt és a bélműködésem is beindult. Lehet, hogy készül a szervezetem is, vagy csak én beszélem be magamnak?
Hányingerem azóta is van, de azért legyűrtem egy kis kaját, mert akkor is szokott lenni, ha éhes vagyok ...
Ez a várakozás egy kicsit idegörlő. Szeretnék már túl lenni rajta, de a picinek az lenne a jobb, ha még maradna kicsit ... bár már teljesen érett, csak híznia kellene. Nem tudom, mi lenne a jobb. Az tuti, hogy az ilyen éjszakákat nem bírom sokáig.
A kórházi cuccom egyébként ugrásra készen áll, szóval ha kell, mehetünk. Baba helye kész, ruhái mosva-vasalva. Akadály tehát nincs, csak biztos lenne - nem ez a bizonytalan, majd valamikor lesz valami.

Az viszont nem lenne szerencsés, ha éjszaka kellene szülni menni. Máté ellene, vele nem lenne gond, de Samu sokat ébred, és állandóan anyázik. Apával viszont LEHET, hogy ellenne, a mama éjszaka tuti nem jó :( Nappal viszont frankón elvannak bárhol, bárkivel. Az lenne az ideális, ha ébredés után kellene indulni, és este fürdetésre, legkésőbb altatásra a Zsolti otthon lenne ...
Na jól elmélázgattam magamban, csak a lehetőségeket latolgatom :)

2 megjegyzés:

  1. A vákuum protokoll császár után??? Ez egy külön kaposvári protokoll? Fel nem foghatom, minek kell indokolatlanul szenvedést okozni anyáknak, gyerekeknek... egy csomó másik helyen meg simán, állva, gátvédelemmel stb. születnek császár után kisbabák...
    Na nem akarlak ezzel idegesíteni, inkább csak drukkolok, hogy ez a fájós időszak rövid legyen, és jöjjön a Legkisebb, amikor mindkettőtöknek a legjobb!

    Ez a bejegyzés pedig egy pontot ér Neked az "Egy jó szó" játékban :)
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  2. Hát, azt nem tudom, hogy csak Kaposváron-e, de a szülésznő és az ambulancián dolozó nővérke is ezt mondta. Merthogy nem segíthet a doki a hasra irányuló nyomással az előző császár hege miatt, de segíteni kell ... mert ha esetleg mégis kezd szétválni a heg, az első, amit megkérdeznek tőlük, hogy miért nem segítettek. Hát ez van :( remélem, most nem kell majd semmiféle segítség :)

    VálaszTörlés