2011. május 11., szerda

Védőnőnél duplán

Ma duplán voltunk a védőnőnél, ill. a gyerekorvos is most volt.
Mivel egyedül a 2 gyerekkel nem mertem elindulni, a mama felajánlotta, hogy velünk tart. Először Petit vittem be, addig Samut a mama a játszótéren hintáztatta. Meg is mérték a kis egy hónapost, 3830 gr és 55 centi. Hízni szépen hízik, de vajon hosszra mikor fog nőni???
A gyerekorvost megkérdeztem, hogy ő mit mond arra, hogy a kiskönyvébe az újraélesztést húzták alá. Nem nagyon izgatta, a zárójelentésére volt kíváncsi. Elolvasta és azt mondta (előtte megvizsgálta ugyanúgy, mint a többieket, akkor még nem tudott arról, hogy nem szokványos esetek vagyunk), hogy a záróban is az van, hogy a pumpálás után gyorsan rendeződött, szerinte semmi probléma nincs, de azért kell visszavinni 25-én, mert egy hónapos kora után már látják, ha van valami. Szerdán lesz 25.-e, nagyon várom, hogy mit mondanak, bár szerintem sincs semmi gond. Mindkét kezén nyitogatja az ujjait, fejét átfordítja 1 hetes korától ...

Amikor Petivel végeztem, megcseréltem a gyerkőcöket :) Mamára bíztam a kicsit, Samut meg vittem a doktor bácsihoz. 85 centi és 11 kiló a 2 éves nagyfiú :)
Minden ok, bár aggódtam a kis fütyije miatt, mert szerintem le van tapadva, de én nem tudom megállapítani, hogy milyen szintű a letapadás. Doki szerint ok, semmi gond, oldódik még magától, viszont a kis golyója (bal oldali) még mindig felvándorol a hasüregbe, bár már a zacsiban lenne bőven a helye. Viszont kimozdítható, így még nem mond véglegeset, de vissza kell mennünk szeptemberben egy kontrollra. Bár a teljes igazsághoz az is hozzátartozik, hogy Samunak szinte mindig össze van menve a zacsija (kivéve ha lázas -ez is egy tuti tipp lázmegállapításra), és eddig minden gyerekorvosi vizsgálaton megállapították, hogy bár a hasüregben van, de kimozdítható. Kíváncsi vagyok, mi lesz a vége ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése