2011. június 14., kedd

Belli ballagója

Jón. 12-én, pünkösdkor volt az iskolában az évzáró és a ballagás.
Mindig kapok meghívót a 8.-asoktól, de 3 gyerekkel egyébként nem vállaltam volna be. Viszont most a Belli is ballagott, így ha rövid időre is, elmentem a fiúkkal. Csak a kicsik jöttek velem, az apjuk nem (pihente az előző esti Józsi-buli fáradalmait).
Fél 9-re volt írva a kezdés, de nem akartam pontos lenni, hisz utolsó osztályfőnöki óra, termek végiglátogatása egy csomó időt elvesz, nem akartam a 2 örökmozgó kisgyerkőccel várni.
Peti megint nagyon rendes volt, szopizott, és egész úton nézelődött. Amikor odaértünk, már ment a búcsúztatás. Anyu elvitte a szaladgálásra éhes fiúkat, Petit leparkoltam, csináltam pár képet, aztán amikor kezdődött az évzáró rész, akkor hazamentünk.
Fél 12-kor mentünk fel ebédelni, Sami evett, aztán hazavittem aludni. Vera mama őrizte az álmát, mi meg visszamentünk enni (eddigre Zsolti is összeszedte magát). Persze Peti végig aludt a babakocsijában. Amikor felkelt, addigra megebédeltünk, beszélgettünk is, így mehettünk haza, mikor megéhezett.
Bár csak voltunk is meg nem is az egész ballagón-ebéden, mégis jó volt rokonok között lenni, beszélgetni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése