2011. június 21., kedd

Mérés megint

Már nem hízik olyan rohamtempóban Peti, mint eddig. Most egy hét alatt csak 16 dekát hízott. Nem baj, hisz így is 5540 gr.
Fél éves korukra kell megduplázni a testsúlyukat, azt hiszem, a dupla születési súly pedig 6340gr lesz. nem vagyunk olyan messze tőle, pedig még alig múlt 2 hónapos :)

Megkérdeztem a dr bácsitól Sami lábujját is (mert persze nem bírt kint várni, anyuval lett volna, elmentek a játszótérre is, dédihez is, de csak bőgött, bújt, anyázott ...
Aztán bejött a védőnői rendelőbe. Ha már így történt, gondoltam megkérdezem a dokit.
Nem gombás neki (nekik ilyenkor még nem szokott gombásodni), valószínű, hogy belerúgott valamibe. Le fog neki jönni.

Megkérdeztem azt is, hogy Mátét nem kellene-e kivizsgáltatni, hogy éjszaka, ha nincs felkeltve hogy pisiljen, előfordul hogy bepisil, pedig már 5 éves. Annyira mélyen alszik, ezért inkább ébreszteni szoktuk. Azt mondta, hogyha szeptemberben is előfordul még, akkor visszatérünk rá, bár szerinte nincs szervi baja, csak nagyon mélyen alszik.
Na de ha minden éjjel felébresztem pisilni, akkor nem fordul elő ... most akkor ébresszem, vagy ne? Mert ha nem ébresztem és sokat ivott késő du után, akkor lehet baleset, ha viszont ébresztem, akkor nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése