2012. március 24., szombat

Hanna szülinapja

Csütörtökön, miután hazaértem Pepcsivel az oviból, és letettem aludni, vendégeink érkeztek. Hajni jött Hannával, meghívót hoztak a fiúknak Hanna szülinapi bulijára. 3 éves lett a nagylány, és szerettek volna neki egy igazi, gyerekes, vidám délutánt tartani :)

Nagyon várták a fiúk a szombat délutánt. 4-re szólt a meghívónk, ezért 3/4 4-kor elindultam a 3 fiúval. Gyalog mentünk, hisz Hannáék az utcában laknak, és igaz, hogy elég 2 kicsit és egy babakocsit koordinálni, de nem lehetetlen. Elkésni nem akartam, de így éppen pontosan 4-kor értünk oda. Útközben megbeszéltük, hogy ki mit ad Hannának: mivel Máté nem akarta a virágot, ezért Sami magára vállalta, Máté pedig a kis ajándéktasakot választotta. Hajnika külön megjegyezte, hogy ne vigyünk ajándékot, csak virágot, de azért az mégsem járja, így vettünk egy kis asztali ceruzatartót és egy kis epermanó-figurát, én pedig saját kezűleg készítettem egy kis ajándékot (remélem, az is tetszett, és nem csak én értékelem jobban a saját készítésű ajándékot, hanem ők is). Dekorgumiból készítettem 2 kis virágot és egy igazán csajos Hello Kittyt, és egy fali képtartóra festettem egy 3 gyertyás tortát és szépséges virágokat. Remélem, szép emlék lesz Hannának is :)

Szóval odaértünk, de amikor közeledtünk, mondtam Máténak, hogy a Fanni is ott lesz (láttam az autójukat). Húúú, akkor ő elbújik ... gyáva nyúl :)
Nem tudtuk, kik lesznek még a vendégek, de nagyon örültem, hogy sok kisgyerek volt hivatalos :)
Sorban: Hanna, Fanni, Milán (kis 3 hós :)), Szonja, Szandra, Bence, Réka, Máté, Sami és Pepcsi.

Nagyon édes volt Sami, amikor Hanna elé lett állítva, hogy adja neki oda a virágot: Boldog szülinapot!-mondta, és cserébe egy puszit kapott (majd beírom a végére a linket, igazán érdemes megnézni a képeket). Máté nem volt ilyen ügyes, hiába, ő mér valamelyest zavarban van a lányokkal, de azért zavartan, de odaadta az ajándékot, igaz a puszi elől elmenekült :)

A délután folyamán a gyerekek ettek, ittak, játszottak, jól érezték magukat. Volt pogácsa, süti, szendvics, névre szóló Mickey-egeres műanyag pohár (de nagy ötlet), torta eperrel (végre Máté is evett valamit -epret, ó, jaj, bocsánat, mézeskalácsot is evett, hisz legnagyobb örömére az is volt)
Játszottak: homokoztak, versenyt futottak, bicikliztek, mini-golfoztak, mini-ugrálóváraztak (nagy siker volt!), hintázott Pepcsi (Hanna lelkesen lökte, közben magyarázott neki: Így kisfiam, úgy kisfiam :), aztán megcsipkedte a kis pofiját, és mondta: Milyen jó kis zsömléi vannak :D, és Milyen vagány cipője van! :))
olyan kis édes, jópofa volt.
Amikor hűvösebbre fordult az idő, bementünk a házba, ahol megint egy csomó új játék várta, hogy játszanak vele. Mindenki talált magának valót. Máténak egy kisautó nyerte el a tetszését, Samunak egy nagy (amibe be lehetett ülni -megjegyezte, az oviban is van ilyen, de ő nem ülhet bele, mert az óvó néni azt mondta, hogy ő már sokat ment vele -gondolom más jelentkező is volt a kisautóra).

Jól érezték magukat, nekem is jó volt kikapcsolódni. Hazafelé volt egy kis kalandunk még: már sötét volt, Pepcsi többször lecsúszott a babakocsiban, és meg többször megigazítottam. Egyik ilyen igazítás alkalmával vettem észre, hogy egyik kiscipőjét elhagytuk. Máté lelkesen felajánlotta, hogy majd ő visszamegy egy darabig, és keresi. Szerencsére megtalálta, igaz, Pepcsi nehezen viselte a várakozást, hisz fürdésidő volt már.
De minden jó. ha jó a vége ... és az jó volt.

Képek: Csak így tudom berakni, hogy az egész márciusi albumot :(
https://picasaweb.google.com/matesamu2/2012Marc?authuser=0&authkey=Gv1sRgCJ2M28PS3dHbsAE&feat=directlink

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése