2014. április 17., csütörtök

Továbbképzés

Hirtelem jött, és az időpont miatt nem is nagyon vártam, hisz előtte egy héttel tudtuk meg kb., hogy egy csüt-péntek-szombat lesz.
Szerencsére Zsolti épp délelőttös volt, így délután tudott menni a gyerekekért, és tudott vigyázni rájuk, én meg reggel el tudtam vinni őket az oviba, mert csak 12-re kellett menni Balatonszabadiba. 3 órát is meg tudtam tartani, így amiatt sem aggódtam, ki megy be épp új betűt tanítani ...
At időpont így alakult (hivatalosan). csüt-péntek 12-20 óráig, szombaton 8-17 óráig.
A szombati Peti szülinapi bulija miatt aggasztott, mert más napon nem tudtuk volna megtartani, de végülis időben hazaértem, a komaasszonyom meg bevállalta a torta elkészítését, szendvics meg nem kellett, mert a jó idő miatt sütögetést terveztünk.

Tehetséggondozás volt a továbbképzés témája, de szerencsére nem tömény elméletet hallottunk, hanem gyakorlatiasabb volt, sok-sok felhasználható játékkal. Tény, hogy nekem a tehetség nem azt jelenti, amiről itt hallottunk, de az igaz, hogy ahhoz, hogy a tehetség kialakuljon egy gyerekben, az alapoktól kell kezdeni, és a készségeit, képességeit kell először fejlesztenünk. Csak nekem ez nem tehetség-fejlesztés.
Nem akarom részletezni a szakmai részt, összességében jó volt, hasznos is, csak más megközelítésben. Kedves kollégák, mosolygós, nagyon pozitív előadó, jó hangulat volt végig.

Csak ez így hirtelen sok és fárasztó volt. De az év végéig szinte progam program hátán lesz. Nem fogunk nagyon unatkozni. Most viszont szusszanok egy kicsit a szünetben, és igyekszem erőt gyűjteni a tanév további részéhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése