2010. december 20., hétfő

Egy téli hétvége

Szombat reggelre kiadós mennyiségű hó hullott, és szakadt egész nap. Máté nagyon örült neki,a mama már kevésbé: éppen disznót vágtak. Persze Máté is készült egész héten, úgyhogy korán felöltöztettem őket, hogyha a Zsolti hazaér (éjszakás volt), máris tudjunk indulni. Úgy terveztem, hogy a fiúkat kiteszem a disznóvágáson, Samut pedig elviszem anyuékhoz, és ha a Samut elaltattam, akkor felmegyek Mátéért, mégse legyen kint egész nap a szakadó hóban és a szélben. Persze a kezdeti lelkesedése hamar alább hagyott, még el sem altattam a Samut, máris megjelent az apjával, persze ezzel jelentősen nehezítette az elaltatást.
Ebéd után kimentem szánkózni Samuval. Olyan nyugisan ült a szánkón, édes volt. Persze nem zavarta a hóesés, és az sem hatotta meg különösebben, hogy 3 méter után lepottyant a szánkóról. Igaz utána többet nem.
Ahogy bementem Samuval, Máté is bejelentette, hogy ki akar menni (amikor előtte kérdeztem, nem akart). Elaltattam Samut, és kimentem Mátéval. Tetszett neki, hogy húztam, és megnézhette a kolbásztöltést is :)
Vasárnap otthon voltunk, szikrázó napsütés, de hideg volt, tipikus téli idő, amikor nagy a hó, lehet szánkózni, hógolyózni. Nagyon szép idő volt :)
Mátéval kiment a Zsolti szánkózni, húzta, aztán amikor Samu felébredt, mi is kimentünk. A szomszédba épp akkor érkeztek Máté ovis társai (Ákos és Áron), és átcsábította őket Máté egy kis szánkózásra. Még jó, hogy a domboldal ott van helyben az udvarunkban, így nem kellett messzire menniük. Nagy öröm volt a 3 fiúnak, hogy 3-an tudtak egyszerre csúszni. Szuperül érezték magukat. Samut akkor nem nagyon izgatta a szánkózás, helyette inkább csak ment, ment, ment. Nagyon szeret sétálni, kint téblábolni az udvaron, utcán, járdán. Úgyhogy mi csak sétáltunk.
Nagyon sajnálom, hogy az a sok hó nagyon hamar elolvadt, karácsonyra még csak mutatóban sem maradt :(
Sajnos téli szünetre sem, pedig mennyit lehettek volna kint a gyerekek a téli sportoknak hódolva :(
Havas képek innen:
http://picasaweb.google.com/gerbomoncsi/2010Dec?authkey=Gv1sRgCKjUwYj1ipaXJg#5552816744608379666

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése