2010. december 3., péntek

Itthon

Máté itthon van kedd óta, most már gyógyszert is szed.
Az úgy volt, hogy múlt kedden kapta volna Samu a 18 hós oltást, de kicsit köhögött, így el lett napolva. Most kedden vittem a fiúkat, mert be akartam oltatni őket influ. ellen. Mivel csak fél-fél oltóanyag kell nekik, gondoltuk a dokinővel, hogy együtt megkapják az egyet.Mi is spórolunk, és ki sem kell dobni.
Csakhogy Máté köhögött egy kicsit (tényleg nagyon kicsit). A dokinő szerint várjuk. Gyógyszert nem kapott, köptetőt sem, én kérdeztem, hogy lándzsás útifűszirupot adjak-e neki. Erre mondta, hogy igen, és vigyem vissza pénteken. Samu megkapta mindkét oltását, ne várjunk vele, nehogy mire Máté meggyógyul, Samut érje el valami.
Ma visszavittem Máté, aki sokkalta csúnyábban köhög, mint kedden, gondolom azért az úti csak szaggatta valamennyire.
Ma antibiotikumot is kapott, meg köptetőt, az eddigi kevés volt.
Hétfőre remélem, hogy meggyógyul. Akkor viszem vissza, talán az oltást is megkapja, és az ovis télapó-ünnepélyre is mehet.
Bár Télapó vasárnap is lesz nekik.
Szegényt úgy sajnáltam: kedden a doki előtt olyan nagy volt a száj, kifele meg olyan keservesen sírt: mert ő nem mehet oviba :(
Persze a kis barátja előző héten volt beteg, egy napot voltak közösen, mikoris úgy jött haza, hogy olyan jó volt az oviban :) Erre másnap nem mehetett :(

Télapót nagyon várja, reggelente meg az az első dolga, hogy az adventi naptárt megnézze :)
Vasárnap advent miatt díszítettem, kitettem a falra a tavalyi Miki-csizmáját is. Azóta naponta többször megnézi, tett-e bele valamit a Télapó :)

Samuval kedden találkoztunk az önkormányzat Télapójával, gondoltam letesztelem, hogy fél-e, megijed-e tőle. De nem volt vészes. Az elején csak lesett, nem tudta, mi van, azért láttam,h hogy homályosodik a kis szeme, de mire kibuggyant volna akönnycsepp, addigra megbarátkozott vele.
Máté meg szakadatlanul énekel a Télapónak, az utcán sétálva, vagy épp awc-n ülve :)
Azért azt sajnálom, hogy épp most nem mehet oviba, amikor tanulják a Mikisénekeket, verseket, de azért így is tud párat, meg én is éneklek vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése