2011. január 19., szerda

4D UH

Úgy gondoltuk, a 3. babával nem Veszprémbe megyünk 4D-s uh-ra, hanem jó lesz a siófoki kórház is. Sajnos nagy csalódás volt az egész :(
Már a 27. hétben jártam, amikor mentünk, gondoltam, most már csak kiderül, fiú vagy kislány van-e a pocakban.
A doki már az elején megmondta, hogyha nem sikerül, akkor nem is kell fizetni, de nem gondoltam volna, hogy ez bekövetkezne.
Nagyon rosszul feküdt a pici, fent a gyomrom kötül volt a feje, teljesen befele fordult, még a kis arcát sem láttuk, de hiába próbálkozott a doki, sehogy sem sikerült. 4d-s része alig van az összesen 6 perces próbálkozásnak, és akkor sem látszik semmi. Hogy mi is a neme, azt a doki látta, de a Zsolti annyira nem akarta tudni, nekem meg elment az egésztől a kedvem, hogy nem akartuk tudni. Persze a 30 hetes uh-on nem hagyom majd magam: ha ő nem akarja tudni, akkor majd kizavarom, és akkor kérdezem meg.
A pici nagyon mozgott is -ez sem könnyítette a doki dolgát, és a gép sem a legmodernebb volt, a felvétel sem valami jó :(
Még utánaérdeklődöm, hogy Kaposváron van-e 4d-s uh, akkor oda elmegyünk, talán több sikerrel járunk, hisz mégiscsak nagy élmény.
itt meg lehet nézni:
http://www.youtube.com/watch?v=odrUbSjLJYc

Véreredményem is igencsak körülményesen jutott el hozzám jan. 19-én, pedig jan. 6-án voltam, és elvileg másnap megvan a dokinál. Hát az enyém nem volt. 2-szer rájuk telefonáltam, hogy miért nem kapta meg a háziorvos. Először kiderült, hogy nem a háziorvosnak küldték, hanem a nőgyógyászatra (na de miért, mikor a házidoki írta a beutalót?). aztán egy újabb hét után sem érkezett meg, akkor újra telefonáltam, erre kiküldték a saját e-mail címemre. De legalább megvan! nem is tudtam, hogy 2006 óta lehetőség van a siófoki kórházban, hogy saját e-mail címre küldjék a leleteket. Ez tök jó, csak ne így kellett volna kiderülnie.
Terheléses cukoreredményem jó lett (éhgyomri:3,1, terheléses: 5,3) , és a teljes vérképem is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése