2011. január 13., csütörtök

Beteg a drága

Drága szívem szombat éjszaka belázasodott. Aztán vasárnap is fel-felkúszott a láza, de a foára gyanakodtam, mert szombaton 3-szor is kakilt, hígabbat és büdibbet, mint szokott. Nyála is folyt újra rendesen.
Hétfőn mégis felvittem az orvoshoz, mert hajnalban is lázas lett, nézzen rá, hátha a fogán kívül más is van. De nem volt. Tüdeje tiszta, torka nem piros, a foga lehet a ludas ( max 38,4 volt a láza).
Aztán hétfőn és kedden napközben nem volt láza, viszont kedden elkezdett köhögni. Nem mélyről, de sokszor és sokáig, ezért szerdán visszavittem az orvoshoz. Előtte éjjel újra belázasodott :(
Torka bepirosodott, tehát nem csak a foga. Kapott antibiotikumot és köhögéscsillapítót, igaz, utóbbi nem lett kiváltva, mert 2 éves kor alatt nem adható.
A köhögésnek/láznak köszönhetően az utóbbi 3 éjszakánk ritka rossz volt: sem Samu, sem én nem nagyon tudtunk pihenni, de a mai éjszaka már elviselhetőbb volt. Igaz, hogy 10-re felment a láza és előtte vagy 3-szor ébredt (1 órán belül), de utána negyed 5-ig nyugi volt.
Ma már máshogy köhög (köhögi fel) és nem folyamatosan. Napközbeni alvásai is visszaálltak a régi kerékvágásba (köhögés nagyon megkurtította őket, és vissza sem lehetett altatni)
Viszont rettentő bújós lett és nagyon nyafogós. De ma már jobb :)
Azért bírtam, amikor az ölembe ült velem szembe, terpeszben, és elaludt a mellkasomon.
Remélem, innen már kifele megyünk.

1 megjegyzés: