2011. január 19., szerda

Beteg a másik drága is :(

Még meg sem gyógyult teljesen Samu, Mátét is elkapta a nyavaja. Szombaton nagyon belázasodott és köhögött, és sajnos a láza csak lázcsillapítóval ment le és újra és újra visszakúszott. Éjszaka is.
Hétfőn elvittem a dokihoz, aki szerint vírus okozza, de a felülfertőződés veszélye miatt adott antibiotikumot és köptetőt. Péntekig kell szedni, gondoltam, addig oviba sem emhet. meg is jegyeztem neki az orvosnál, persze minden baja lett rögtön, hisz neki az a büntetés, ha nem mehet oviba. Dokibácsi megkegyelmezett neki: ha nem lesz lázas, mehet. Hurrá!
Hétfő este volt utoljára lázas, csütörtökön vittem először, nehogy szó érje a ház elejét, hogy rögtön viszem, így tuti nem volt már fertőző beteg, bár még kicsit köhögött.
Én is meghallgattattam magam az orvossal, nagyon köhögtem, fájt a mellkasom, tüdőm, pedig lerakódás nem volt, lándzsás útifűszirupot ittam, akkor jobb lett, de még mindig köhögök.
Hiába, ez az enyhe, csalóka idő nagyon kedvez a betegségeknek. Remélem, a tél további részében elkerül minket, bár tavaly is télen nem volt különösebb gond, inkább tavasszal lettünk betegek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése