2012. szeptember 9., vasárnap

Szüret

Péntek este bejelentette anyu, hogy szombat reggel szüret. persze a gyerekek egyből lelkesek lettek, én viszont nem annyira. Mivelhogy senki segítség nem volt (hú, ilyen szüret soha nem volt), szóval anyu és az öcsém lettek volna ketten. Persze tudtam, hogy segítenem kell, na de hogyan? Zsolti sántán, neki nem sok hasznát lehetett volna venni, Vera mama nem ért rá vigyázni a kicsire, szóval Zsoltira hagytam délelőtt, én meg kimentem a 2 nagyobbal.
És milyen jól tettem. Anyuékkal jött a Gina, szóval gyerek-felnőtt arány 3-3 volt. Öcsém a pincében tevékenykedett, és hordta volna be a leszüretelt szőlőt, de az első 3 sornál nem is kellett kijönnie, mert a gyerekek olyan lelkesek és ügyesek voltak, hogy mindent behordtak. Aztán persze kicsit csökkent a kezdeti lelkesedés, de segítettek darálni, és evés ill. kis pihenő után Sami hordta tovább lelkesen. Komolyan, le a kalappal előtte, előttük ... nagyon nagy segítségek voltak a kis ügyesek.
A pince-szőlő elhelyezkedéséről annyit, hogy 8 sor van, mindegyik kb 30 méter, a pince a sorok kezdetéhet még 10 méter kb, és mindez dombnak felfelé, ami 35%-os emelkedő tippre.
Fél 12-ig maradtunk, már csak egy rövidebb sor volt vissza, úgyhogy igazán jól dolgoztunk mindannyian.
És Pepcsi is jól viselte a kiképzést az apjával :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése