2012. szeptember 29., szombat

Újra munkában

Szeptember elseje óta heti 4 napon.
És ez meg is látszik a blogon, ill. a laptop előtt töltött időn. Bele-belekukkantok az oldalakba néha, de nincs időm írni, bár hogy ne felejtsem el, magamnak piszkozatként elmentem, pl. ez a bejegyzés is legalább 3 hete várja a sorsát ...
Heti 30 órában vagyok bejelentve gyes mellett, ami 15 tényleges tanítási órát jelent, na meg a rájuk való készülést.
4.-es osztályom van (magyar, környezet, rajz, technika) , plusz 5-6-ban tanítok rajzot.
Csütörtökön nincs órám. Nem volt ez kívánság az órarend alakulásakor, de így alakult. És jó ez így. A gyerekeket általában én viszem az oviba: fél 8 vagy 8 óra körül, mert nincs mindig első órám, és ahogy eddig is, ebéd után én viszem haza őket.
Addigra Petit elaltatta a mama (meglepő módon az első naptól kezdve minden zökkenő nélkül), Samut vagy altatom, vagy ha az apja éjszakás, akkor bebújik mellé. Nekem meg kezdődhet a készülés, Máté addig játszik vagy tévézik maga, vagy feladatot kap tőlem. Aztán ha felébredtek a kicsik, akkor az apjukkal vannak, vagy a mamával, én meg gyorsan készítek valami ebédet/ vacsorát. Ami nagyon hamar megvan. Eredetileg reggel terveztem főzni, de az nem jó mindig, és csak akkor szükséges, ha délutánra megy a Zsolti. Ha nem, akkor ráér később is, és nehézséget okoz az is, hogy Peti rögtön észreveszi, ha nem vagyok mellette, vagy ha fél 7 körül ébred, akkor vissza tudom altatni, de ha főzök, akkor borul a nap. Bár eddig mindig kihúzta délig, vagy kb délig a nappali alvást :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése