2012. február 26., vasárnap

Betegség váltott műszakban ...

Pepcsi betegsége után volt egy kis nyugi, amikor mindenki egészséges volt. Aztán változott a helyzet :(
Én kezdtem a sort, amikor szerdán elég rosszul éreztem magam éjszaka, így átmentem a gyógyszertárba, hátha nem annyira komoly, és ki tudom kúrálni magam. Vettem meghűlés elleni teakeveréket, c-vitamint, Rubophent. Tengervizes orrsray és stodal volt otthon.
Délutánra belázasodtam (áá, a mellgyulladásokat leszámítva, nem is emlékszem, mikor voltam olyan beteg, hogy belázasodjak), és bár a gyógyszer mindig levitte, mindig vissza is szökött idővel.
Csütörtök éjjel a torkom is elkezdett fájni, de valami szörnyű kegyetlenül (mint amikor mandula-kivétel után fájt -nagyon!).
Fel is mentem az orvoshoz, miután elvittem a gyerekeket az oviba, de túl sokan voltak, nem akartam annyit várni. Vetettem tantum verde szopogatós tablettát a torkomra, de kevésnek bizonyultak ezek a szelídebb gyógymódok ...
Pénteken muszáj volt meglátogatni a dokit, rettentő rosszul voltam, 3 napig nem is csináltam otthon szinte semmit ... Vera mama főzött, jutott belőle nekünk is. Csütörtökön annyi erőm volt, hogy ki-, majd bepakoljam a mosogatógépet, és ennyi.
A mama hatalmas segítség volt a főzésen felül is.
Semicillint, calcimuscot, ambroxolt kaptam.
A semicillinnel volt egy kis keveredés, mert a gyógyszerész szerint nem szabad a szedése alatt szoptatni, a drnő viszont épp azért ezt írta fel, mert szoptatok.
Abban maradtunk, hogy szedem, és próbálok minél kevesebbet szoptatni (ami azért volt/lett volna nagy kihívás, mert amikor a kórházban voltunk, majdnem 3 napig csak szopizott ... most meg nem kellene?). Itthon rákerestem a neten: kiderült, volt más szoptatós anyuka is, akinek semicillint írtak fel, szedték, semmi gond nem volt, sőt a babaneten az orvos azt írta, hogy a semicillint szinte már évtizedek óta adják szoptatós anyáknak AB-ként.
Szóval az lett, hogy szedem a gyógyszert és ugyanúgy szoptatok, mint eddig. Én már jobban vagyok, bár még nem tökéletesen.

Sami van most soron :( szegény tegnap délre belázasodott. Kapott nurofent, le is vitte neki, aztán estére 39,5-ig felszökött neki. Szintén gyógyszert kapott, majd hűtőfürdőztettem. Szegény elég nehezen viselte, fázott.
Hajnalra szintén felment neki, majd délelőttre megint. Felvittem az ügyeletre, írtak neki ceclort, de hogy ne kelljen ma ügyeletes gyógyszertárat keresni, így adjam neki a ceclorettát, amit 2 hete Pepcsinek váltottam ki. Szerdán pedig vigyem vissza - addig nincs ovi neki.
Annyira nem viselte meg a láz, mint engem, remélem, ezt nem kiabálom el, és így is marad. Szerdára pedig meggyógyul!!! És Máté kimarad ebből a sorból ... reményeim szerint.
Az azonban öröm az ürömben, hogy nem egyszerre lázasodtunk be, mert nem is tudom, mit kezdtem volna vele akkor ...

1 megjegyzés: