2012. február 2., csütörtök

Izgi

Ahogy közeledik a farsang időpontja, és készülgetnek a jelmezek - na meg az idő is igazi télire váltott közben, és nagyon izgi, hogy a holnapra/tól előrejelzett nagy havazásból mi jut felénk (előrejelzés szerint 20cm körül, de majdnem határon vagyunk a kevesebb fele), na szóval rám ragadt egy kis farsangi "bizsergés" -vagy minek nevezzem. A szombati bulira az egyik sütit elkészítettem, összerendeztem a jelmezeket (minden kész), kikészítettem a hozzá kellő ruhákat is, nehogy valami itthon maradjon.

Máté varázsló lesz, nem volt túl nagy feladat elkészíteni a jelmezét, főleg, hogy találtam egy oldalt, ahol lépésről lépésre leírták a jelmez elkészítését, és Máté rábólintott, hogy éppen ilyen jó lesz. Fekete póló, nadrág, cipő -ez az alap, ami pedig készült az a köpeny, a varázspálca, a szemüveg és a varázslókalap. Gondolkoztam, hogy cilindert csinálok neki, -tavaly megszenvedtem a karácsonyfa-kalappal, ami csúcsos volt- de aztán beláttam, hogy cilindere a bűvésznek van, ő pedig varázsló lesz. Szóval elkészült a csúcsos kalap, ami akár boszi-kalapnak is elmenne :)

Samci Piroska lesz. A kis szoknyát és a köpenyt úgy vettem a teszen, de nem vett, hanem tavaly készített volt. Neki nem kellett sok mindent csinálni: szemüveget, piros kendőt (mama megvarrta). Kerestem neki egy fehér felsőt, vettem egy fehér harisnyát (úgy se veszek ilyet az életbe többet), nagynénémtől kaptunk Samci-lábra jó fekete kislány ünneplős lakkcipőt, oviból kölcsönkértem egy kis kosárkát, tettem bele konyharuhát, egy üveget (amiben szörp lesz majd), és pogácsa is kerül majd bele szombaton. Fényképezőt is odakészítettem, elemeket meg épp töltöm.

Azt hiszem, felkészülten várjuk/om a szombat 10 órát :)

2 megjegyzés: