2012. február 27., hétfő

Tovább fokozódik

A tegnapi bejegyzést anyuéknál írtam, miután felvittem a dokihoz Samut. Máté nem volt velünk, otthon maradt az apjával.
Miután hazaértünk, elaltattam a kicsiket, és Mátéhoz mentem. Kiderült, hogy ő is lázas. Fájlalta a fejét és a hasát. Gondolkoztam, most mitévő legyek. Ha nem vitte volna a Zsolti ma szervizbe a kocsit, akkor biztosan nem variáltam volna, hogy mikor viszem orvoshoz Mátét.
Úgyhogy fogtam magam, és délután ismételten meglátogattam az orvost, most Mátéval.
Neki zinnat-ot és ambroxol-t kell szednie. Tablettát ... még sosem evett, tartottam is tőle.
a fél ambroxolt be tudta venni vízzel, de ma a zinnat-tal meggyűlt a baja: a vizet itta, nyelte, a gyógyszer maradt és oldódott a szájában. ivott még, aztán ökölődött, mintha hányt volna ... benne biztosan nem maradt túl sok. összetörni nem lehet, direkt ki van hangsúlyozva a tájékoztatóban, az viszont lehet, hogy félbe elvágom, hátha úgy sikerül lenyelnie.
Erőltetni nem látom értelmét, szerintem úgyis kijönne belőle.
Szegény éjjel is telerókázta az ágyát :( pedig este meglepően jóízűen és sokat evett. Igaz, hogy mondtam neki, hogy a leves és a hús után ne egyen lekvároskenyeret ...

Samci láza pedig tegnap igen magasra szökött: 40,1 is volt, és este is 39,8-ra ugrott. Ma már szolidabbak voltak az értékek, köszönhető az AB-nak.
Ezt a fránya mandulagyulladást jól bekapta mind3 gyerek. A torkosat meg én :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése