2012. február 5., vasárnap

Végre hóóóóó!!!

Kb egy hete beszél minden híradás arról, hogy hú, micsoda idő közeleg, mekkora hó fog esni szombaton. Gondoltam, hogy biztosan bejön ez a jóslat, hisz nagy kaliberű dolgokban nem nagyon szoktak tévedni, főleg hogy rádió, tv, minden adó ezt szajkózta. Időkép.hu-n nyomon lehetett követni,hogy hol mekkora hó várható (térképen, sávozva - felénk a becsült 15-25 cm volt), és pénteken már az is térképezve volt, hogy hol mikor fog elkezdődni a havazás.
Szóval mindenki tűkön ülve várta, hogy essen a hó! Egész télen nem volt egyszer sem olyan hó, hogy szánkózni lehessen, a karácsony előtt esett pár centi pedig karácsonyra elolvadt :(

Aztán péntek este fél 8 körül kezdett esni, de mire aludni mentek, addigra már meglátszott. reggelre pedig jó sok hó esett!
Beígértem a fiúknak, hogy még farsang előtt kimegyek velük szánkózni, legalább addig Pepcsi nyugodtan alhatott. Húztam őket az úton, aztán Anitával csúsztak a domboldalról. Nagyon tetszett nekik. az már kevésbé, amikor be lettek parancsolva, de muszáj volt készülődni, és egyébként is esett a hó még és szél is fújt.
Délután fél 4 körül kimentem még mind a 3-mal, húztam őket egy kört, dobálóztak kicsit, aztán bejöttünk, mert hideg volt, és még mindig fújt a szél és esett a hó.

Vasárnap reggelre viszont már csak szállingózott a hó, aztán el is állt, majd kisütött a nap, így igazán jó idő lett a szánkózáshoz, a kintléthez.
Viszont sajnos az esett hó porhó, így hógolyózni és hóembert építeni nem lehet belőle ...

17 centit mértem, annyi esett.

Holnapra viszont megint havazást mondanak, állítólag 15-20 centi lehet a friss hóréteg. Szóval még egyszer ennyit várhatunk, mint amennyi van ... azt hiszem, az már sok lesz a jóból ... utána viszont nyugis lesz az időjárás az előrejelzések szerint. És nagyon hideg :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése