2013. július 4., csütörtök

Máté 7. szülinapja

Ez is még júniusi esemény, de nem értem ide előbb megírni. A tanév vége után rögtön nyári napköziztem, múlt héten végignyaltam a házat - nagyon ráfért (nagyok oviban, Pepi anyunál volt addig.Máshogy képtelenség haladni. A héten sem változott a felállás, mert mind3 nagyot nőtt, ruhaválogatás, mosás volt a program. A nagy falat egy része még mindig vissza van: Pepcsi kinőtt ruháit kellene elpasszolni. Próbálok teszveszelni, de ez nagyon időigényes meló.

Szülinap:
Elkészítettük a meghívókat, kitaláltuk a feladatokat, majd vasárnap, épp jún. 23-án, a szülinapkor vártuk a vendégeket.
Fiús buli volt és nem hiába hét éves, már komolyabbak, több mindent lehet velük nyugiban csinálni.

Szendvicsekkel, sajtos tallérral vártuk a vendégeket. A nagy melegben nem akartam még sütit is sütni a torta mellé, ismerem a 7 éves fiúkat: nem nagy evők, főleg, ha játszani is lehet.
Sami volt az egyetlen kisebb, rajta kívül 1 hat éves legény volt, a többiek mind 7 évesek (6 fiú).
16-18:30-ig lett hirdetve a buli. Úgy gondolom, ez épp elég idő egy kis játékra, közös ünneplésre.
A versennyel kezdtük a szülinapozást. Volt célba dobás, bowling verseny, macievő verseny, szívószállal ivás, és 2 fős, labdás sorverseny is. Mindig írtam a pontokat, aztán a buli végén egy emlék-oklevéllel köszöntük meg a versenyen való részvételt mindenkinek.
Lelkesek voltak a fiúk, nem is volt semmi gond. Sami nem bírta a kiképzést, vagy a tejesfű gyűjtését fontosabbnak tartotta :) szóval ő az első feladat után lelépett és önállósította magát.
Csabi pedig a sorversenyt cserélte le a homokozóra -ő volt a 6 éves. Így viszont a sorversenynél épp párban voltak, így ők jól szórakoztak.

A verseny után jött a torta. Csokikrémes kakaós-sima lapos volt, és bevallom őszintén, csak egy kis maradékot ettem belőle, mert mind elfogyott. Pedig jó nagy volt, és magas is. De ennek én nagyon örültem, hisz azt bizonyította, hogy finom volt és ízlett nekik. A fiú tányérján sem sok maradt, és a felnőttek is felfalták. Ilyet még tuti kell sütnöm, ha nem is tortaként.

A falatozás után szabad foglalkozás volt, aminek nagyon örültek a fiúk. Kisebb gubanc abból adódott, hogy kevés fegyverünk van, nem jutott mindenkinek ... mert ugye a fiúknak a harc a játék.
Máté nagyon jól érezte magát, na meg a fiúk is. Az ajándékoknak is nagyon örült. Kapott könyveket, vízipisztolyt, beybladet.

Szülinapi képek itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése