2010. szeptember 14., kedd

Az első ... könyvtárlátogatás

Már többször beszélgettünk Mátéval a könyvtárról, hogy ott mennyi sok és érdekes könyv van, amit ki lehet kölcsönözni anélkül, hogy megvennénk. Tegnap az oviból hazafele menet épp a könyvtáros néni ment előttünk. Gondoltam, hogy nyit a könyvtár, akkor benézünk. Az "Anna és Peti"-n felbuzdulva, Máténak is nagyon tetszett, hogy válaszunk valami jó kis meséskönyvet. Persze neki még inkábba szép színes képekkel tarkított könyvek tetszenek, de a semminél ez jóval több. Én pedig nagyon örültem, hogy végre érdekliK a mesekönyvek. Mert ugye otthon is van bőven, de azok inkább gyűjtemények, kevés képpel.
Kisvakond lett a kiválasztott :) 3 könyvet kölcsönöztünk ki, 2 keménytáblásat, és egy nagyobb könyvet,a miben 2 hosszabb történet van. Háát, még tegnap el kellett olvasni mindet Máténak. Délután én olvastam el neki mindet :) , este az apja mesélt neki.
Azt hiszem, ma még mesélek belőle, aztán holnap visszavisszük és választunk másikat :)
Mert azt megjegyezte: visszavisszük és hozunk másikat, és visszavisszük és hozunk másikat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése