2010. szeptember 14., kedd

Bari-oltás

Sokat vacilláltam, beadassam-e a gyerekeknek a bárányhimlő elleni védőoltást. Soféle vélemény volt, sok tapasztalatot olvastam a neten, emgkérdeztem a gyerekorvost, mégis tanácstalan voltam. Jobb, ha gyerekkorban átesik rajta, ritkán vannak szövődmények. De ha mégis mi esünk bele épp a ritka csoportba? Ismerősök is mesélték, hogy nálunk hogy zajlott le, szövődmény nélkül, de keservesen, mindenhol pöttyök voltak, gennyen a szájban, torokban is. Utólag azon voltak, hogy be kellett volna adatni.
Doki javasolta, gyógyszerész is jó véleménnyel volt a védőoltásról, és én tartok a szövődményektől. Mégis az utolsó cseppet a pohárban az jelentette, hogy Mátét júniusban nagyon megcsipkedték a szúnyogok, és borzasztóan elvakarta. nem nappal, éjszaka, pedig be volt neki kenve. Mi lesz, ha az összes bárányhimlős pöttyét így elvakarja? Borzasztó .. és azok a hegek maradandóak.
Tehát beadattam nekik. A kis hősök (MINDKETTŐ) egy nyekk nélkül tűrték. A kis tündérek ...
Persze az ára eléggé borsos (6750 volt darabja), de azt hiszem, ezt még ki tudom kalkulálni a családi költségvetésből :)
Egy nyavaja letudva ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése