2011. április 25., hétfő

Húsvét

Péntek délután keződtek nálunk a húsvéti lőkészületek: tojást festettünk Mátéval. Igaz, tavalyi festékbe (többet nem, mert hólyagosak lettek -később kiderült, ez nem a tavalyi festék miatt volt, de büdi is volt a festék, így a tojásokat nem ettük meg). Ecetet ömtöttem hozzá, így a színük szép lett, de mint írtam, hólyagos-legalább egyedi :)
Szombaton nyuszifészket csináltak a fiúk mindenütt: itthon, Vera mamánál, Marika mamánál. Mert remélték, mindenhova tojni is fog a nyuszi :)

Vasárnap reggel a mamánál kezdték a fészek-ellenőrzést, mert felénk még nem jött a nyuszi.
A legtöbb ajándékot én vettem nekik, nem akartam, hogy hülyeségeket kapjanak.És bár szinte mindenhol valami játék volt, mert ugye a gyereknek a játék az ajándék, nem hozott sehova ugyanazt a nyuszi.
Sajnos nem a legjobb volt az idő, így a mamánál a teraszra tojt a nyuszika, és nálunk is elköltöztette védett helyre a fészket, mert az eső nem esett ugyan, deépp akkor csepergett, amikor indultak a fiúk.
A mama után hozánk is jött a nyúl, aztán a délutáni alvás után elmentünk a fiúk keresztszüleihez, ill. az egyik dédihez, mert unokatesómék a 3 lánnyal vasárnap voltak Andocson, és meg kellett őket előzetesen locsolni, nehogy elhervadjanak, ha húshvéthétfőn esetleg nem akad locsolójuk :)
A locsolás itt nem egészen úgy alakult, ahogy én szerettem volna, huzavona volt Mátéval,de aztán csak elmondta a verset és locsolt is. Samu meg csak állt, és figyelte az eseményeket.

Húsvéthétfőn locsolkodással indult a nap. A 3 fiú: apa, Máté, Samu nagyon sok helyen tettek róla, hogy senki ne maradjon szárazon :) Legelőször Samu öntözte meg kölnivel a konyhakövet: sikeresen eltörte az egyik parfümömet, még szerencse, hogy volt vagy 10 éves ...
Hogy hol is jártak? Mama, mama szomszédja, Viola, Marika mama, dédi, Márti néni, Georgináék, keresztanyu, na és persze én sem maradtam ki.
Közben még a Marika mamához is jött a nyuszi, ahol személyesen is sikerült elkapni egy kicsit (még jó, hogy beleugrott a kosárba :)). Samu is cirógatta ugyan a nyuszit, de Máténál volt igazán favorit: cipelte mindenhova, és cirógatta szakadatlan. Mondtam neki, hogy a nyuszi emgy vissza a helyére, de nem akarta. Aztán amikor mentek Pálékhoz locsolni, otthagyták a nyuszikát is.
Du hazajöttünk aludni (Sami, Peti, én), Máté meg elment az apjával keresztanyut locsolni, Zsombival játszani, fagyizni.

Mit kaptak:
Máté: játék horgászbot halakkal, lego, könyv, Pötyi-játék (böködős, kézügyességet fejlesztő), talicska
Samu: homokozójátékok, hosszúnyelű lapát, gereblye, ásó, aszfaltkréta, fürdőjátékok.

Most meg gondolkozhatok, kinek mi legyen a szülinapi ajándék ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése