2011. április 6., szerda

NST újra

Szerdán újabb nst-re kellett menni. Most reggel indultunk, miután Mátét kiraktuk az oviban, mert a Zsolti délutános volt, haza kellett hogy érjünk buszindulásra. A mama is jött velünk, igaz, ő a vesegondozóba.
9 körül értünk oda, sorszámot húztam, aztán nem kellett sokat várni, mehettem is be. Csoda, hisz máskor olyan sokáig kellett várni, de most nem ...
Aztán a múltkori nagyon mozgó nst után most olyan, de olyan nyugiban volt a pici, hogy egyet nem moccant ... Tök "egyenes" volt a szívdobogása, aztán maradtunk még egy fordulóra, amire felébresztette a nővérke, igaz, vagy 5 percig dögönyözte a hasam, hogy felébredjen :) De szerencsére utána már mocorgott rendesen. Doki is megvizsgált, minden ok, a méhszáj 3110. Ez mondjuk azért érdekes, mert a múlt héten 2100 volt, igaz, akkor másik doki vizsgált. Mindegy, azért csak haladunk szépen lassan ... előbb-utóbb csak kibújik ez a kis manó :) Igaz, már alig várom.
Eddig nem álmodtam a picivel (úgy, hogy láttam is volna), de az éjjel igen! A babakocsiban aludt hason, én meg toltam a boltba (aztán bosszankodtam, hogy nem lehet elférni, minden az útban van), és olyan, de olyan szép volt! Már nagyon kíváncsi vagyok rá! -én türelmetlen ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése