2012. január 2., hétfő

Beragadt szemek

2. reggel volt, amikor Sami úgy ébredt, hogy be volt ragadva a szeme. A jobb váladékozott előbb napközben, majd reggelre beragadt (de teljesen), aztán másnap már a bal volt beragadva. Úgyhogy úgy döntöttem, felviszem az orvoshoz. Csak jobban tudja, mitől lehet, bár gondoltam, hogy szemcseppet ír majd fel.
Saminak a drnő szerint be van gyulladva a szeme, de nem fertőz. Sokkal nem lettem okosabb, így megkérdeztem a gyógyszertáros nénit is. Ő szerint attól, hogy nem piros, még lehet kötőhártya-gyulladás, de akár "kisírt szemmel megfújta a szél és huzatot kapott", vagy "fűrészpor ment a szemébe és attól váladékozik", vagy taknyos, törli egyedül az orrát, és az is elég, ha egy orrtörlés után megdörzsölte a szemét.
Szóval ezek a lehetőségek, szemcseppentek, és várom, hogy elmúljon.
Szegénynek tegnap délután mind2 szeme be volt ragadva, pedig előtte már 2-szer cseppentettem.
Ma viszont a délutáni alvásból már úgy ébredt, hogy nem volt összeragadva a szeme, így kijelentem, hogy a gyógyulás útjára lépett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése