2012. január 7., szombat

Felült

Kicsit aggódtam Pepcsi mozgásfejlődése miatt ...
Annyi kismamával, kicsi babával van körülvéve az ember, és csak hallja, hogy ezt is, azt is csinál a gyerkőc ... és lehet, hogy emiatt alapból még nem is aggódnék, hisz olyan fejlődéskövető hírlevelet is kaptam, ami azt írta, hogy 8 hósan az is természetes, és belefér a mozgásba, ha csak forog és kúszik a baba.
Csak hát ugye ott van az a fránya születés körüli körülmény, ami csak nem hagy nyugodtan. Pedig eddig nem találtak semmi bajt a kontrollokon, és minden jónak tűnik, csak hát mégis ott van ...
Szerdán kell, hogy ismét vigyük Petit, és már előre láttam, hogy kérdezik, mit csinál: forog, kúszik, mászik, felül, feláll?
Ezekből csak a forog és a kúszik volt kipipálva egészen péntekig, amikoris egyedül felült Pepcsi. A szőnyegen játszott hason, amikor nézek rá, és ül! hmm ... aztán utána még egyszer felült, azt már én is láttam.
A mászás is alakul :) láthatóan ügyesedik, szabályosan négykézlábra áll, kutyázik, és van, hogy előre vetődik ... meg hátrafelé csúszik. Négykézláb állásban ügyesen megáll úgy is, ha egyik kezében magasra tart valamit. Szóval egyensúlyoz.

1 megjegyzés: