2012. január 1., vasárnap

BUÉK

2011-ből 2012 lett. Gondolom senki számára nem újdonság :)
Mi nem nagyon búcsúztattuk az óévet: mivel Pepi többször ébred éjszaka (elég régóta), nekem minden vágyam az alvás, és ez nem volt másként szilveszter napján sem.
Szóval a gyerekekkel már délelőtt koccintottunk a Marika mamánál gyerekpezsgővel, az esti rutin pedig a szilveszter miatt nem változott: 7 után fürdés, vacsi, fogmosás, ágyba bújás, mesehallgatás.
Fél 9 körül aludtak. Pepcsi volt a kivétel, mert valamilyen oknál fogva nem aludt el rendesen, 9-ig 4-szer tettem le aludni. A fogára tippeltem, így kapott egy kis Nurofent. Így elaludt fél 3-ig, vele együtt én is. Semmi kiabálást, durrogtatást nem hallotta éjfélkor. Szóval fáradt voltam eléggé. Zsolti átment a Vera mamához, ahol kártyáztak, beszélgettek, köszöntötték az új évet.

Mindenkinek békés, boldog, sikerekben gazdag új esztendőt kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése