2012. január 4., szerda

Ovis lesz

Már novemberben megbeszéltem a vezető óvónővel, hogy szeretném Samit januárban beadni az oviba. Írtam is erről akkor itt,Jobbra igazítás hogy miért is jutottam erre a döntésre, úgyhogy ezt nem részletezném újra.
Viszont eljött a január (amit azóta is emleget Samci: ő januárban megy oviba), és esedékessé vált az ovi.
Pontos időpont akkor még nem volt. Nem akartam rögtön a téliszünet utáni első héten kezdeni, had szokjanak vissza a kis ovisok, jövő hét közepén pedig Pepit kell kontrollra vinni, ami megint megzavarná a beszoktatást.
Nem mintha maradni szeretnék vele, Mátét is egyből otthagytam délig, most pedig Saminak ott lesz Máté vigasznak, ha esetleg baj lenne.
Mátét viszont hozom haza ebéd után, Samira is ez vár, szóval a délutáni alvása itthon lesz.
Most szerintem könnyebb szívvel hagyom majd ott, és Sami mindenhol jól érzi magát, nincs annyira hozzám nőve, mint anno Máté volt. Reménykedem a jó kezdésben és folytatásban ... betegségmentes ovis napokban.
A kis gomba már nagyon várja, hogy mehessen.
Remélem, nem szegik kedvét verekedős, harapdálós gyerekek ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése