2011. július 8., péntek

Minimax roadshow

Minimax.
Mivel Máté télen igencsak sokat tévézett, ez a szó sokat mond nekünk. Hirdették, hogy idén is országjáró roadshow-ra indulnak. Tavaly Bogláron volt, oda is elmentünk. Idén Siófok és Kaposvár volt az a 2 helyszín, ami közel esik hozzánk. Gondolkodtam, hova menjünk. Siófokon csütörtökre, Kváron péntekre volt meghirdetve. Mivel Zsolti délelőttös, és nem szívesen engedik ilyenkor el, így Siófok mellett döntöttünk. Samit ébresztettem fél 2 után, összekaptam a 3 gyereket, aztán indultunk. Zsoltit Tabon szedtük össze negyed 3-kor. Siófokra érve beszaladtam a dm-be, aztán indultunk a hajóállomásra. Sajnos nem jó helyre mentünk először, a vitorlásokhoz értünk, aztán én Mátéval és Petivel (mert elaludt a babakocsiban) átsétáltam a kikötőbe. Sami meg az apjával átparkoltak.

Több minden volt, mint tavaly, pl. ugrálóvár. Tetszett a fiúknak, de Samit inkább még a kicsiknek való játszósátor érdekelte, ahol egy tologatós kiskocsiba bepakolt mindent, ami mozdítható kiskocka, vagy fejlesztőjáték volt.
Máté jól érezte magát a különböző játékoknál, de a tudományos része még nem nagyon érdekelte.
Nem voltunk túl sokáig, kb. fél 6-ig, aztán még bementünk a tescoba, úgyhogy 7 körül volt, mire hazaértünk.
https://picasaweb.google.com/matesamu2/2011Jul02?authkey=Gv1sRgCJzbwqOb1Ymjcw#5627429468655062690

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése