2011. július 13., szerda

Újra az ortopédián

A mai napra kaptam időt az ortopédiára. Petit a 3 hós csípővizsgálatra kellett vinni, a nagyobbaknak meg kontroll volt: Saminak fél éves, Máténak éves.
A legkisebbel kezdte a doktornő: megtudakolta, hogy simán ill. milyen súllyal született (megállapította, hogy jó kis súlyban van (bár az utóbbi egy héten csak 4 dekát hízott)), aztán alaposan megvizsgálta. Minden ok. Én említettem neki, hogy hason alszik, és akkor mindkét oldalra fordítja a fejét, de ébren, ha háton nézelődik, akkor nem nagyon akarja balra fordítani.
Megmozgatta neki, elforgatta erre-arra, és azt mondta, nincs gond (de azért ezt a jövő héten is elmondom a kaposvári kontrollon).
Petivel teendő nincs :)

Sami volt a következő áldozat. Talptengelye jó(nem véletlen viseltük a bebax-szandált)
Kicsit X lába van, mezítláb menéskor befele fordul a lábfeje, így írt fel neki szandált (bár még a cipője is jó), de azt nem csináltatom meg, mert azt mondta, hogy a supinált szandi is ugyanúgy megfelel. Már rendeltem is neki egyet, az előző Supy-s szandálját nemrég nőtte ki.

Máténak van a legjobban X lába, neki is befele dől a lábfeje, Saminál is jobban, így neki levették a méreteket egy ortopéd szandálhoz. Benti cipő lesz az oviban, aztán télen majd haza is hordjuk benti cipőnek. Lúdtalpbetét kevésnek bizonyult :(
Máténak is választottam egy Supy cipőt őszre a benti szandi mellé.
Csupa olcsóság :( a 3 lábbeli 23e ft :( hát ez van.

Kórház előtt bementünk egy bankba Saminak és Petinek Start-számlát nyitni. Döbbenet: a 2 számlanyitás másfél óráig tartott. 3 gyerekkel csupa móka volt :( Még jó, hogy csak én is elég voltam, nem kellett mindkét szülő, mert így Zsolti a nagyokkal elment ennivalót venni, gépeket nézni, közben bent is játszottak a gyerekeknek kialakított játszósarokban. Peti nézelődött, szopizott (kicsit félrehúztuk a széket, fal felé fordultam -még jó, hogy egy kicsi bankfiók volt, nem egy nagy tér volt egyben), elaludt. Vagy 50 helyen írtam alá, és nem túlzok!
Kicsit durva gyerek(ek)kel végigcsinálni ezt a procedúrát :((((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése