2011. július 19., kedd

Vendégek

Tegnap vendégeket vártunk. Timit (akit Sami fórumából ismerek) és a gyerkőceit, Marcit és Regőt. Igaz, hogy Regő kicsit kesebb (szeptemberi), mint Sami, mégis Timi kacifántos módon a 2009. májusi babák topikjához tartozik :)
Egyébként kicsi a világ, az én kiskori dokim Timi első férjének az apukája, ugyanakkor a fodrásznénim :) egykori ált. isk.-ás osztálytársa :))
Na, ha van, aki érti, jelentkezzen!!!

Szóval Timit és a gyermekeit vártuk. Gondolkoztam, milyen ebédet csináljak, mert azt gondoltam, biztosan megéheznek majd (most épp Ságváron, Timi szüleinél nyaralnak, így közel voltak hozzánk, így lett végre egy újabb anyuka, akivel személyesen is megismerkedhettem a topikból).
Krumplileves és gofri mellett tettem le a voksom, közben egy cukorborsófőzeléket is odatettem, mert Zsolti meg délutános, neki is kell kaja, de ő a gofrit nem szereti ... meg valljuk be, neki inkább csak desszertként jöhet szóba esetleg :)

Amikor Timiék ideértek, Peti épp szopizott, Samu pedig az apjával volt kint az udvaron. Máté oviban.
gyorsan akartam még gofrit sütni, hogy tudjanak enni, mert délben fektetem Samut, aztán fél 1-kor Mátéért kell menni az oviba, tudjanak addigra enni. De nem voltak éhesek, úgyhogy Timi kicsit később ette meg a levest, a gofrit azonban bekaptak egyet-egyet a fiúk.
Délben Samut elaltattam, majd Peti is elaludt, de sajnos addig Timiék maguk voltak, hisz Sami mellé le kell feküdni, Petit pedig tologatni kell, Zsolti meg épp melóba készülődött. Aztán Mátéért elmet Zsolti, mi meg előkészítettük a memóriajátékot. Timi és Marci játszottak egyet. Ekkor ért haza Máté, de kissé bogaras volt, pedig tudta, hogy vendégek lesznek. Nem akart játszani, tv-zett volna, aztán csak megjött a kedve. Ugyan memóriajátékba nem szálltunk be rendesen, de a "csupa csupaszt tyúkeszű" nevű társasban már mind a 4-en részt vettünk (Marci, Máté, Timi, én), Regő pedig téblábolt körülöttünk, ill golyóhúzogatóval játszott.
Aztán az első kör után (amit Marci nyert), Máté megsértődött (Istenem, nehezen viseli a vereséget) játszottunk még egyet -Máté nélkül. Ő akkor dominó-kígyót épített :)
Aztán előkerült a "LOtti Karotti". azzal is játszottunk egyet, Timi ekkor már Regőzött, aztán felébredt Sami. Kimentünk, csúszdáztak egy kicsit, majd elbúcsúztunk. Timiék tőlünk még a csacsifarmra mentek, remélem, oda is értek :)

Kicsit kapkodós, szétszórt, nyafis nap volt (részünkről), de remélem, azért nem csak mi, hanem ők is jól érezték magukat :)

Délután pedig a szomszédban nyaraló Berci és Marci voltak a fiúk játszópajtásai, hol nálunk, hol náluk :)

1 megjegyzés:

  1. Köszönjük szépen, remekül éreztük magunkat! :) Csacsifarm is megvolt, sőt, most blogolom :)
    Az eleje jó bonyolult, de jelentkezem, értem :D kivéve, hogy a doktor bácsi fia már a második férj :D ciki :)

    VálaszTörlés