2012. augusztus 19., vasárnap

Egy kis szabadság

Múlt héten elhatároztam, hogy amikor Zsoltinak leállása lesz, egy nap elmegyek Kaposvárra turizni. Gyerekekkel ez őrült vállalkozás lenne, viszont mást nem nagyon akartam venni, hisz előtte bevásároltunk, így sajnáltam volna benzinre a pénzt, így kitaláltam, hogy a korai, fél 7-es busszal elmegyek, és a délivel (ami délben van nálunk) hazajövök. Így Pepcsi altatására már itthon leszek, délelőtt pedig elütik az időt a mamával és az apjukkal. És mivel van egy pecsételős papírom, ami pedagógusigazolvánnyal együtt 50 %-os utazásra jogosít, így olcsó nem is úsztam :)
Klassz kis terv volt. Így esett:
Fél 6-ra húztam fel az órát, persze ha megyek valahova, nem alszom jól előtte éjszaka, így a csörgést nem vártam meg. Pepcsit megmocorgattam, hogy ébredjen fel kicsit, aztán megszoptattam, és így ő aludt tovább. Erre azért volt szükség, mert 6 körül szokott ébredni, de ha nem szopizik, akkor nem tudták volna visszaaltatni, így viszont aludt negyed 8-ig. 3/4 6 után elindultam, bár a busz csak fél 7-kor jön, mi meg kb 10 percre lakunk, nem akartam otthon ténferegni, miután elkészültem. Bementem a fornettibe, vettem egy kis harapnivalót, meg is ettem, eztán vettem egy újságot a buszra. Igaz, odafele nem olvastam belőle, mert a dadusnéni mellé ültem, és beszélgettünk, de hazafele áttanulmányoztam.
Nem kellett sokat várnom, jött is a busz. Fél 8-ra már Kaposváron voltam, ekkor viszont lődörögtem egy darabig, mert az üzletek többsége csak 9-kor nyit. Megnézetem, hogy a boltok, ahova menni akartam mikor nyitnak, és már 8 óra is lett, így első úticélom felé vettem az irányt, irány a dm.
Vettem pár dolgot, és tanulmányoztam a mosódiót, mert úgy döntöttem, nem veszek több mosószert, hanem kipróbálom a mosódiót -ez még várat magára, igaz, azóta beszereztem, de pár mosásra elég még a mosószer, addig azt használom.
Dm után olvastam egy kicsit a padon, aztán elszaladtam egy hobbyboltba, képkereteket szerettem volna venni, de nem volt olyan, amilyen nekem kellett volna, így egy két falapot vettem, konyhadekoráláshoz dekupázshoz.   (el is készültek, jók lettek :))
Ezután mentem a turiba (még jó, hogy mindegyik a város központjában van, közel egymáshoz). Válogattam, próbáltam, és végül és felsővel lettem csak gazdagabb itt, ill. vettem még a fiúknak zokni és szandált Saminak. És túrtam egy nagyon klassz clarks bőrcipőt Petinek. Nagyon keveset lehetett használva, egy kopás sincs rajt, és ezeket olyan hamar kinövik a gyerekek.
Aztán mentem a 11 után induló buszra.
Pepcsit még ébren találtam, de ahogy szopizott, már aludt is, aztán Samit is elnyomta az álom.
Ez volt az első teljesen egyedüli vásárlásom, amit gyerekek nélkül intéztem. Igazi kikapcsolódás volt ez az alig több, mint 6 óra :) Egy szusszanás jópár év óta ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése