2012. augusztus 31., péntek

Fogzás

Épp a legrosszabbkor, az iskolakezdéskor jönnek, de gondoltam én, hogy az elmúlt pár hónap nyuginak, ami fogzás terén volt, valamikor meglesz a böjtje. Úgy néz ki, ennek most jött el az ideje.
Rettentő régen, 7,5 hónapja bújt ki Pepcsinek a 8. foga, azóta pedig semmi mozgolódás nem volt e téren.
Január 17. pontosan. Most pedig augusztus 31. van. Ez a dátum azonban még változni fog, hisz még nem bújt ki egy új sem, de nem adok rá túl sok időt.
A múltkoriban már gondoltam rá, hogy ideje lenne újaknak jönni, de ma világosodtam meg: ez most be fog következni.
Tegnap este, alig aludt tán 10 percet Peti, éktelen sírásba kezdett. Szerintem nem is volt ébren, csak sírt, sírt. Cirógattam, csitítgattam, kérdeztem, mi a baj (mintha tudna válaszolni ...), de nem sikerült elhallgattatni. Nem akartam megszoptatni, hisz anélkül is meg kellene nyugodnia. Végül ölbe vettem, így lassan abbahagyta a sírást és elaludt. Próbáltam letenni, de nem aludt még elég mélyen, így újra felsírt, de ekkor le tudtam vele feküdni, mellkasomra tettem, így elaludt. Pár perc múlva már le is tudtam tenni, és aludt rendesen, nem volt több sírás, bár ébredni ébredt éjszaka, de azt amúgy is szokott.
Nem tudtam, mire véljem ezt a sírást, egészen ma délutánig.
Délelőtt Pepcsi a mamával volt, mert mi bementünk Tabra cipészhez, turkiba, így nekem nem tűnhetett fel, de miután hazaértem az iskolától, és megetettem, rögtön észrevettem, hogy nagyon matat a szájában. Rágcsálta az ínyével az ujját. Nem szokta, íyg furcsa volt, aztán később kiderült, hogy délelőtt is csinálta ezt már.
A nap folyamán többször is kakilt, hígat, büdit, ami szintén lehet a fogzás miatt. Egyébként egyszer szokott.
Délután, amikor felvettem, melegnek éreztem, így mikor hazaértünk, megmértem a lázát. 38,3 volt negyed 6-kor. Nem akartam neki gyógyszert adni, vártam kicsit. Amikor újramértem, 38,0 volt a hője. Gondoltam elég lesz, és jobb lesz, ha este fürdés után, lefekvés előtt kap majd gyógyszert. Ekkor is 38,0 volt, tehát nem éktelen magas, és nagyon egyenletes, emiatt azt szintén a fogzásnak tulajdonítom. Kapott nurofent, a láz mellett biztosan fáj is a kis ínye.
Úgy néztem - már amennyire be tudtam furakodni a szájába,- hogy 3 foga jön.
A bal alsó 4-es, a bal felső 3-as és a jobb felső 3-as.
 A felsők nagyon fehérednek, a jobb oldalit talán egy lehelletnyi tartja, hogy nincs áttörve. A alsónál pedig az ínye van nagyon megdagadva.
Halmozza az élvezeteket a drága ...
Remélem, hamar kibújnak, nem szenvedtetik szegényt túl sokáig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése