2012. augusztus 20., hétfő

Éjszaka

A tegnapi fárasztó nap után sajnos nem egészen úgy sikerült az éjszaka, ahogy szerettem volna. Még fent voltam, amikor Pepcsi felsírt, forgolódott egy csomót, alig kapott levegőt, úgy el volt dugulva z orra, de végül magától visszaaludt.
Ez megismétlődött éjszaka többször, de a pár napja szokásos hajnali 5 körüli egyszeri szopizása helyett 3* szopizott, ami egyébként nem tűnt volna olyan soknak, ha nem szoktam volna meg az egyszeri ébredést. na meg persze amikor ő forgolódott, én akkor is fent voltam ...
Meleg is volt a drága, de nem annyira, hogy lázat mérjek neki. Túl macerás lett volna. Persze most még alszik, én meg nem tudtam visszaaludni a fél 7-es szopi után ... Most már nem éreztem melegnek sem, remélem, csak ennyi volt, most nagyon nem hiányzik (persze semmikor), hogy ő meg lebetegedjen.
Gondolkoztam, hol, mikor fázhatott meg ... a hajnalok elég hűvösek, valamelyik nap már fél 8 körül kint mászott, lehet az nem tett jót neki, vagy az éjszakai nyitott ablak. Pedig most már félig lehúzott redőny mellett alszunk, és az ablak csak bukón nyitható ... de a kis gazember mindig kitakarózik, akármekkora takaróval takarom be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése