2012. április 16., hétfő

Együtt

Mindenki másképp csinálja ...
annyiban változtatnék rajta, hogy minden gyereknél másképp csinálja.
A kiskádtól való elszakadásról lenne szó.
Máté kb. 7-8 hónapos lehetett, amikor átköltöztettem fürdésre a nagy kádba. Kapott egy törölközőt a kis testecskéje alá, arra fektettem, és így, feküdve fürdettem elég sokáig. Aztán amikor stabilabbnál is stabilabban ült, akkor már ültettem.
Aztán amikor Samci átkerült Mátéhoz, nem lehetett ugyanez a módszer, hisz Máté szeretett játszani a vízben, ahhoz pedig több víz kellett, a fekve fürdetéshez pedig kevesebb. Ezért amikor Sami 8 hós körül volt, beszereztem neki egy fürdetőkarikát, így maradhatott a sok víz, de Sami is a nagy kádban fürdött. Szerette.
Pepcsi 1 éves koráig a kiskádban fürdött a nagyokkal egy időben: mama fürdette a Pepcsit, én pedig a nagyokat (persze amíg Pepcsi kicsi volt, addig fordítva volt, de amikor már nagyobbacska lett, cseréltünk, hogy ne a mamának kelljen nagyot hajolnia a nagyokhoz).
A kiskádban is ült már Peti egy ideje, de már foglakoztatott, hogyan és mikor kellene összeereszteni a többiekkel :)
Hétfő este Zsolti focizni volt, a mama pedig még nem ért át, de Pepi nyüszi volt: gondoltam megfürdetem őket. Együtt. Nagyok részéről óriási volt a lelkesedés, hogy vééégre, a Peti velük fürdik. Aztán mielőtt még véghez vihettük volna a tervet, megérkezett a mama, de a nagyok már annyira beleélték magukat, hogy nem akartam visszavonni az ígéretemet.
Nem arattam osztatlan sikert a közös fürdőzéssel ... legalábbis az elején nagyon nem tetszett Petinek. Lehet, a víz is kicsit meleg volt, na meg sok-sok víz volt, nem tudta, mit is akarok, de aztán hamar lenyugodtak a kedélyek egy fürdős-Pongó segítségével.Tegnap sem volt másképp a kezdeti sírás, de hamar megnyugodott. Remélem, ma már nem fog pityeregni.
A fürdetőkarika hely hiányában nem került elő, hisz Máté ül a kád egyik végén, Samci a másikon, és pár hónapja még elképzelhetetlen volt számukra, hogy hol is fog elférni Peti ... fürdetőkarikában biztosan sehol, de simán, ülve igen. Máté magára vállalta, hogy majd az ő ölében (lába között) ül Pepcsi, és ő majd fogja hátulról és vigyáz rá. Így is lett.
Szóval újabb 2 babás holmi lett, amit kinőttünk: a kiskád és a fürdetőkarika ... suvickolás után meg lehet szabadulni tőlük ... (eladásra gondoltam :))

3 megjegyzés:

  1. Szia... mennyire telik az idő, Peti is már elmúlt 1 éves!Isten Éltesse!!!
    Édesek lehetnek mind a kádban.:))

    VálaszTörlés
  2. Köszi Ági! Van ám kép is, majd feltöltöm! Veletek mi van? Rég hallottunk felőletek!

    VálaszTörlés
  3. Hát elvagyok havazva nagyon most én melózom reggeltől estig, ma éppen szabad vagyok itt hosszú hétvége volt most.
    A gyerekek jól vannak nőnek és ez a lényeg..
    Puszi nektek!

    VálaszTörlés